Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin zabraniający poruszania się danej drużynie.Poszukuję pluginu zabraniającego poruszania się dajnej drużynie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sponsi

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 02.08.2011 13:34

Witam,
poszukuję pluginu, który będzie blokował możliwość poruszania się danej drużynie. (najlepiej ustawiane cvarem. Jeżeli taki plugin nie istnieje, to będę wdzięczny, jeżeli ktoś by go napisał :) Próbowałem to zrobić za pomocą pluginu amx_super jednak efekt nie ten. Nie dodałem tego wcześniej (dlatego pewnie mój wątek został usunięty), ale przeszukałem forum zarówno przez spis treści jak i opcję wyszukaj na forum, oraz dodatkowo przeszukałem google.
  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.08.2011 14:13

Masz kilka sposobów:

engine
#include < amxmodx >
#include < engine >

public plugin_init( ) {
register_logevent( "ev_Round_Start", 2, "1=Round_Start" );

}

public ev_Round_Start( ) {
for( new i = 1; i < 33; i ++ )
{
new iTeam = get_user_team( i );
switch( iTeam )
{
case 1:
{
entity_set_vector( i, EV_VEC_velocity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } );
entity_set_float( i, EV_FL_maxspeed, 1.0 );
}
}
}

}


fakemeta
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >

public plugin_init( ) {
register_logevent( "ev_Round_Start", 2, "1=Round_Start" );

}

public ev_Round_Start( ) {
for( new i = 1; i < 33; i ++ )
{
if( get_pdata_int( i, 114, 5 ) == 1 )
{
set_pev( i, pev_velocity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } );
set_pev( i, pev_maxspeed, 1.0 );
}
}
}


orpheu
#include < amxmodx >
#include < orpheu >
#include < orpheu_stocks >

new OrpheuStruct:h_struct_pmove;

public plugin_init( ) {
OrpheuRegisterHook( OrpheuGetDLLFunction( "pfnPM_Move","PM_Move" ), "OnPM_Move" );
OrpheuRegisterHook( OrpheuGetFunction( "PM_PlayerMove" ), "OnPM_PlayerMove", OrpheuHookPre );

}

public OrpheuHookReturn:OnPM_Move( pmove, server ) {
h_struct_pmove = OrpheuGetStructFromParam( 1 );
return OrpheuIgnored;
}

public OnPM_PlayerMove( server ) {
if( OrpheuGetStructMember( h_struct_pmove, "team" ) == 1 )
{
OrpheuSetStructMember( h_struct_pmove, "velocity", Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } );
OrpheuSetStructMember( h_struct_pmove, "maxspeed", 1.0 );
}

}

Użytkownik Ortega edytował ten post 02.08.2011 14:25

  • +
  • -
  • 2

#3 Sponsi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 02.08.2011 14:21

Dzięki wielkie :) Tylko na jakiej zasadzie to działa ? Jak na razie testowałem wersję engine, jednak po wrzuceniu nie zauważyłem żadnego efektu. :confused:
  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.08.2011 14:26

Zapomniałem, że ten event nie posiada parametru index. Poprawione o pętle.
  • +
  • -
  • 0

#5 Sponsi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 02.08.2011 14:32

Niestety nadal oba teamy mogą się poruszać. Może ma na to wpływ, że chcę aby plugin działał na podbotach ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.08.2011 14:36

Nie wiem jak jest z botami bo po prostu nigdy tego nie sprawdzałem ale fakemeta powinna działać bez zarzutu.
  • +
  • -
  • 0

#7 Sponsi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 02.08.2011 14:48

Na botach niestety ani engine, ani fakemeta nie działają. Mimo to wielkie dzięki za pomoc (oczywiście poleciał +). Jeżeli jednak ktoś mógłby napisać taki plugin, który działałby także na botach, to będę bardzo wdzięczny :).
  • +
  • -
  • 0

#8 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.08.2011 14:53

Tonący brzytwy się chwyta. Możesz jeszcze spróbować do tamtego kodu dodać task 0.1 sek.
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >

public plugin_init( ) {
register_forward( FM_PlayerPreThink, "fwd_PreThink" );

}

public fwd_PreThink( id ) {
if( get_pdata_int( id, 114, 5 ) == 1 )
{
set_pev( id, pev_velocity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } );
set_pev( id, pev_maxspeed, 1.0 );
}

}

Jak to nie zadziała to gdzieś robię bardzo głupi błąd albo się nie da.

@edit
Ten kod sprawdź albo tamten z taskiem
@edit2
Oczywiście dla teamu pierwszego wszystko, czyli TT.

Użytkownik Ortega edytował ten post 02.08.2011 14:54

  • +
  • -
  • 1

#9 Sponsi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 02.08.2011 15:06

Coś musi być nie tak, bo serwer zacząć się crashować (fakemeta w drugim poście tak samo). Oczywiście moduł jest odblokowany.

edit:
Błąd z ostatnią wersją leżał po mojej stronie. Plugin działa bardzo dobrze. Jeszcze raz wielkie dzięki :)

Użytkownik Sponsi edytował ten post 02.08.2011 15:18

  • +
  • -
  • 0

#10 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 02.08.2011 16:27

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiązane

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych