Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem ze skomiplowaniem codmod.sma

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 zbyszeq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:zbyszeq
  • Lokalizacja:Zamek lochnes
Offline

Napisano 31.07.2011 20:49

ZROBIONE TEMAT DO ZAKMNIECIA

Użytkownik zbyszeq edytował ten post 31.07.2011 22:00

  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 31.07.2011 20:50

a od kiedy to nowego coda kompiluje sie w webcompilerze?

przeczytaj ten temat: Poradnik jak kompilować pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#3 zbyszeq

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:zbyszeq
  • Lokalizacja:Zamek lochnes
Offline

Napisano 31.07.2011 20:57

Zrobiłem też jak jest w tym temacie co dałeś, lecz nadal 6 errorsów jest.

bardzo proszę o edytowanie coda lub podanie instrukcji usuniecia błeów

Użytkownik zbyszeq edytował ten post 31.07.2011 21:24

  • +
  • -
  • 0

#4 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.07.2011 21:56

Hiroszima a czemu nie można kompilować CoDa online? :D

http://amxx.pl/kompi...=QTM_CodMod.sma
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#5 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 31.07.2011 21:58

Hiroszima a czemu nie można kompilować CoDa online? :D

http://amxx.pl/kompi...=QTM_CodMod.sma
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X


z uwagi na plik codmod.inc z katalogu include?
  • +
  • -
  • 0

#6 zbyszeq

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:zbyszeq
  • Lokalizacja:Zamek lochnes
Offline

Napisano 31.07.2011 22:00

Dobra dzięki kisiel mistzrem Polski, pomógł mi temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

#7 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.07.2011 22:03


Hiroszima a czemu nie można kompilować CoDa online? :D

http://amxx.pl/kompi...=QTM_CodMod.sma
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X


z uwagi na plik codmod.inc z katalogu include?


I co z tym plikiem nie tak?
  • +
  • -
  • 0

#8 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 31.07.2011 22:06

I co z tym plikiem nie tak?


to ze jest on wymagany do kompilacji i nie jest zawarty w .sma a co za tym idzie tego typu pluginy kompiluje się lokalnie.

Użytkownik hiroshima edytował ten post 31.07.2011 22:07

  • +
  • -
  • 0

#9 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.07.2011 22:22

Gdyby tego pliku nie było na serwerze, na którym jest kompilator to plugin by się chyba nie skompilował poprawnie?
Czy się mylę?
  • +
  • -
  • 0

#10 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 31.07.2011 22:29

Gdyby tego pliku nie było na serwerze, na którym jest kompilator to plugin by się chyba nie skompilował poprawnie?
Czy się mylę?


nie, nie mylisz sie i nie sądziłem, że jest


EOT
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych