Mam pytanie jak dodać do nowego coda do nowej klasy niewidzialnosc zmniejszona grawitacje i 1/x z danej broni, a także jak dodać do menu aby po wybraniu numerku np 1 gracz wpisał /admin tylko żeby to było pod tym numerkiem 1 bardzo bym prosił o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.07.2011 16:47
#2
Napisano 31.07.2011 16:54
[CoD Nowy] Jak dodać niewidzialność do klasy [Śmieszne] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Nowy] [Tutorial]Bronie 1/x dla klas. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Z tym menu wytłumacz dokładniej, bo nic nie zrozumiałem
[CoD Nowy] [Tutorial]Bronie 1/x dla klas. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Z tym menu wytłumacz dokładniej, bo nic nie zrozumiałem
#3
Napisano 31.07.2011 17:01
chodzi mi o menu takie jak na DM tylko żeby pod numerkami nie były bronie tylko żeby gracz wybrał numerek i po wybraniu tego numerka pisało w say np /admin tylko żeby to było że on to napisał a nie że wysłał tylko do czatu tylko żeby w say pisało : Gracz takiitaki: /admin
Dodano 31 lipiec 2011 - 17:16:
potrzebuje również kodu do nieskończonego ammo albo granatów HE
Dodano 31 lipiec 2011 - 17:16:
potrzebuje również kodu do nieskończonego ammo albo granatów HE
#4
Napisano 01.08.2011 00:19
Nieskończone amo spr czy zadziała
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("CurWeapon", "event_weapon", "be")
uammo = register_cvar("amx_unlimitedammo", "1") // 0/1 off/on
uammot = register_cvar("amx_unlimitedammotype", "0") // 0/1 noreload/reload
}
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
}
public event_weapon(id) {
if (!get_pcvar_num(uammo))
return PLUGIN_HANDLED
new iClip, iAmmo, iWeapName[33]
new iWeap = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
get_weaponname(iWeap, iWeapName, 32)
new iWeapon = fm_find_ent_by_owner(-1, iWeapName, id)
if (iWeapon) {
new ammo = cs_get_weapon_ammo(iWeapon)
if (ammo <= 1 && !get_pcvar_num(uammot))
cs_set_weapon_ammo(iWeapon, iAmmo + 100)
new bpammo = cs_get_user_bpammo(id, iWeap)
if (bpammo <= 199 && get_pcvar_num(uammot))
cs_set_user_bpammo(id, iWeap, 200)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/*stock by VEN*/
stock fm_find_ent_by_owner(index, const classname[], owner, jghgtype = 0) {
new strtype[11] = "classname", ent = index
switch (jghgtype) {
case 1: strtype = "target"
case 2: strtype = "targetname"
}
while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, strtype, classname)) && pev(ent, pev_owner) != owner) {}
return ent
}
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









