Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bardzo prosze o pomoc

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 CDN

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:sasda
Offline

Napisano 31.07.2011 16:47

Mam pytanie jak dodać do nowego coda do nowej klasy niewidzialnosc zmniejszona grawitacje i 1/x z danej broni, a także jak dodać do menu aby po wybraniu numerku np 1 gracz wpisał /admin tylko żeby to było pod tym numerkiem 1 bardzo bym prosił o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.07.2011 16:54

[CoD Nowy] Jak dodać niewidzialność do klasy [Śmieszne] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Nowy] [Tutorial]Bronie 1/x dla klas. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Z tym menu wytłumacz dokładniej, bo nic nie zrozumiałem :D
  • +
  • -
  • 0

#3 CDN

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:sasda
Offline

Napisano 31.07.2011 17:01

chodzi mi o menu takie jak na DM tylko żeby pod numerkami nie były bronie tylko żeby gracz wybrał numerek i po wybraniu tego numerka pisało w say np /admin tylko żeby to było że on to napisał a nie że wysłał tylko do czatu tylko żeby w say pisało : Gracz takiitaki: /admin

Dodano 31 lipiec 2011 - 17:16:
potrzebuje również kodu do nieskończonego ammo albo granatów HE
  • +
  • -
  • 0

#4 adek1479

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 01.08.2011 00:19

Nieskończone amo spr czy zadziała

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
	register_event("CurWeapon", "event_weapon", "be")
	
	uammo = register_cvar("amx_unlimitedammo", "1")        // 0/1 off/on
	uammot = register_cvar("amx_unlimitedammotype", "0")    // 0/1 noreload/reload
}
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

if(!ma_klase[id])
return;
}

	

public event_weapon(id) {
    if (!get_pcvar_num(uammo))
        return PLUGIN_HANDLED

    new iClip, iAmmo, iWeapName[33]
    new iWeap = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)

    get_weaponname(iWeap, iWeapName, 32)
    new iWeapon = fm_find_ent_by_owner(-1, iWeapName, id)

    if (iWeapon) {
           new ammo = cs_get_weapon_ammo(iWeapon)
        if (ammo <= 1 && !get_pcvar_num(uammot))
            cs_set_weapon_ammo(iWeapon, iAmmo + 100)

        new bpammo = cs_get_user_bpammo(id, iWeap)
        if (bpammo <= 199 && get_pcvar_num(uammot))
            cs_set_user_bpammo(id, iWeap, 200)
        
    }

    return PLUGIN_HANDLED
}

/*stock by VEN*/
stock fm_find_ent_by_owner(index, const classname[], owner, jghgtype = 0) {
    new strtype[11] = "classname", ent = index
    switch (jghgtype) {
        case 1: strtype = "target"
        case 2: strtype = "targetname"
    }

    while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, strtype, classname)) && pev(ent, pev_owner) != owner) {}

    return ent
}






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych