Oto sma Klasy:
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Pulkownik"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL; 1<<CSW_P228; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
A oto sma Perku:
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #define TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE 736 new const perk_name[] = "Wyszkolenie Sanitarne"; new const perk_desc[] = "Co 5 sekund dostajesz 15 HP"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE); } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public WyszkolenieSanitarne(id) { id -= TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE; if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_perk[id]) { set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE); if(is_user_alive(id)) { new cur_health = get_user_health(id); new max_health = 100+cod_get_user_health(id); new new_health = cur_health+10<max_health? cur_health+15: max_health; set_user_health(id, new_health); } } return PLUGIN_CONTINUE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Użytkownik soda edytował ten post 31.07.2011 14:54