Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Edycja klasy.

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 soda

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 31.07.2011 12:51

Witam.
Czy zrobił by mi ktoś że zamiast 1/2 na zabranie perku ma 1/4 ?

Oto sma:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new bool:ma_klase[33];

new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
	ma_klase[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez LionHeart", nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return;
		
	if(!ma_klase[killer])
		return;
		
	if(random(2))
		return;
	
	if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
		return;

	ofiara[killer] = victim;
	
	Zapytaj(killer);
}

public Zapytaj(id)
{
	new tytul[55];
	new nazwa_perku[33];
	cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
	format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
	new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
	
	menu_additem(menu, "Tak");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
	
	menu_display(id, menu);
}

public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
	if(item)
		return;
	
	if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
		return;
		
	new nick_zlodzieja[33];
	get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
	ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
	cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
	cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 31.07.2011 13:08

ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez LionHeart", nazwa);

Możesz mi powiedzieć co to jest ??
  • +
  • -
  • 0

#3 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.07.2011 13:10

if(random(2))
return;

na
if(random(4))
return;


ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez LionHeart", nazwa);

na
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez QTM_Peyote", nazwa);

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 31.07.2011 13:11

  • +
  • -
  • 1

#4 soda

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 31.07.2011 13:12

Takie sma dostałem od kolegi.
Najlepiej jak by w ogóle nic nie pisało o stwórcy.
Ale jeśli tak bardzo o to ci chodzi to już zmieniłem .

A jak zrobic żeby w ogóle nie wyswietlało tego napisu:
"Klasa stworzona przez QTM_Peyote"

Użytkownik soda edytował ten post 31.07.2011 13:13

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 31.07.2011 13:15

To są tak jakby prawa autorskie więc nie możesz tego usunąć.

Użytkownik Szybcioor edytował ten post 31.07.2011 13:15

  • +
  • -
  • 0

#6 soda

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 31.07.2011 13:17

Dobra dzięki bardzo.
Zaraz w nowym temacie podam kolejny mały problem.
Oczywiście karma leci :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#7 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.07.2011 13:25

No z tym to bym podyskutował... Przykładowo w np. darmowych stylach warunkiem z ich korzystania jest pozostawienie w stopce autora. Jeżeli udostępniasz sma, to powinieneś też napisać na jakich warunkach to robisz. Jak dla mnie to ten kto pobierze sma i chce je w jakimkolwiek stopniu przerobić to ma do tego prawo, bo przecież autor mu plik źródłowy z kodem pluginu udostępnił w ten czy inny sposób, jednak tak jak w przypadku np. styli należałoby zostawić (nie zmieniać) autora oryginalnego kodu...
Według mnie, każdy plugin, którego sma (czyli kod źródłowy) zostało upublicznione, posiada licencję GPL, która mówi o wolności w dostosowywaniu programu do swych potrzeb.
Tak na marginiesie to dla mnie debilizmem jest zmiana autora, czy jego usunięcie. Sam fakt, że poświęcił swój czas tworząc coś powinniśmy go za to uszanować.
  • +
  • -
  • 0

#8 soda

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 31.07.2011 13:32

To wejdź sobie na rożne serwery z nowym cod modem i zobacz czy wszyscy zachowali to co napisałeś.
Ja już wiem że nie.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#9 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 31.07.2011 13:37

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

Jeżeli to nie zostanie usunięte/zmienione to ColorChat można usunąć.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#10 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.07.2011 13:40

Chodziło mi raczej o autora w define czy tam w plugin register... Inne formy "podpisywania" się są dla mnie po prostu formą mniejszej czy też większej reklamy...
  • +
  • -
  • 0

#11 soda

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 31.07.2011 13:55

Dokładnie chodzi mi o to żeby nic nie wyświetlało . To znaczy po wyborze klasy żadnego autora.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#12 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1365
Godlike

  • Postów:3072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 31.07.2011 19:24

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody -> Call of Duty Mod -> Pytania
do
Scripting -> Pytania

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych