Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa kucaczzrobi mi ktos klase


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 niceq

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Nadolnik
Offline

Napisano 30.07.2011 10:29

niech mi ktos tu usonie 1\4 z ak i m4 i doda 5 rakiet i zrobi 80% niewidocznosci na kucaniu

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny, 10 rakiet, 1/4 z AK oraz M4";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


}

return HAM_IGNORED;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Artos0131

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:25
Offline

Napisano 30.07.2011 13:48

Proszę, wszystko tak jak prosiłeś. :)

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny, 10 rakiet, 1/4 z AK oraz M4";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Amxx.pl", nazwa);

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}

ma_klase[id] = true;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255);

ma_klase[id] = false;
}

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);

if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255);
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}

remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);

ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

MineCraft HolySkill.pl
Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych