Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

/menu się zacina :/


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 29.07.2011 07:22

Mam diablo mod onyke lekko edytowane i po wpisaniu przez gracza /menu jest 7 opcji do wybrania ale można wybrać tylko pierwszą :/
nie wiem dlaczego
  • +
  • -
  • 0

#2 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 06.08.2011 07:33

pokaż kod menu i jego handler

jeżeli się nie mylę jest to :


public showmenu(id)
{


@down to już mu napisałem ^^

Użytkownik Gh0st edytował ten post 06.08.2011 07:52

  • +
  • -
  • 1

#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 06.08.2011 07:40

Pokaż cały kod menu i się naprawi ;]
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#4 ParadisO

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 07.08.2011 15:03

public showmenu(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)||(1<<6)|(1<<9)


format(text, 512, "\yOpcje - ^n\w1. Informacje o przedmiocie^n\w2. Upusc obecny przedmiot^n\w3. Pokaz pomoc^n\w4. Uzyj mocy przedmiotu^n\w5. Sklep^n\w6. Informacje o statystykach^n\w7. Questy^n^n\w0. Zamknij")

show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public option_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
iteminfo(id)

}
case 1:
{
dropitem(id)
}
case 2:
{
helpme(id)
}
case 3:
{
Use_Spell(id)
}
case 4:
{
buyrune(id)
}
case 5:
{
showskills(id)
}
case 6:
{
menu_questow(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}


Dodano 09 sierpień 2011 - 09:54:
RAFRESH
  • +
  • -
  • 0

#5 M@nkovsky

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:110
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 09.08.2011 10:25

W new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)||(1<<6)|(1<<9)

Dodałeś 2 || przy 6 popraw to i będzie działać




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych