Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Onyke] Zbugowany item "Magiczny nóż"


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 bartu233

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 28.07.2011 18:38

Witam, tak jak z tytule mam problem z owym itemem. Z tego co wiem to mając go można się teleportować za pomocą ppm. Problem polega na tym że po jego wyrzuceniu, i zabraniu innego itemu nadal jego moc działa, czyli że idzie się teleportować. Jest to do naprawy, czy trzeba item wyrzucić ?
  • +
  • -
  • 0

#2 bartu233

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 11.08.2011 12:34

Odświeżam...
  • +
  • -
  • 0

#3 VVirus

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.08.2011 13:51

0nyk3 Może byś pomógł :D bo też mam z tym Problem xD

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#4 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 28.08.2011 16:55

jeśli dobrze pamiętam to
w
public Prethink_Blink(id)
to chodzi o ta linike
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED

wiec polecam zamienić player_b_blink to co u góry na inna zmienna

np

public Prethink_Blink(id)
{
	if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
	{		   
		if (on_knife[id])
		{
			if (halflife_time()-czasmaga[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED	   
			czasmaga[id] = floatround(halflife_time())   
			UTIL_Teleport(id,400+8*player_intelligence[id])
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych