Witam jak dac klasie na cod modzie.
1/1 z ppm
500 grawitacji
5/255 widocznosci.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1/1 z kosy...
Temat rozp. Cali, 28.07.2011 17:50
1 odpowiedź w tym temacie
#2
Napisano 28.07.2011 19:23
1. tak:
2. w
dodaj:
w
dodaj:
3. w
dodaj:
w
dodaj:
Moduły:
1. hamsandwich
2. fun
3. engine
public plugin_init()
//blablabla
//na końcu tej funkcji (przed }) dodaj:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
//gdzieś w kodzie dodaj:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
2. w
cod_class_enabled
dodaj:
set_user_gravity(id, 0,625)
w
cod_class_disabled
dodaj:
set_user_gravity(id, 1.0)
3. w
cod_class_enabled
dodaj:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
w
cod_class_disabled
dodaj:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
Moduły:
1. hamsandwich
2. fun
3. engine
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 28.07.2011 19:25
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych