Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

1/1 z kosy...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Cali

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:71
  • Imię:Alan
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.07.2011 17:50

Witam jak dac klasie na cod modzie.
1/1 z ppm
500 grawitacji
5/255 widocznosci.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.07.2011 19:23

1. tak:
public plugin_init()
//blablabla
//na końcu tej funkcji (przed }) dodaj:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

//gdzieś w kodzie dodaj:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

2. w
cod_class_enabled 

dodaj:
set_user_gravity(id, 0,625)

w
cod_class_disabled 

dodaj:
set_user_gravity(id, 1.0)

3. w
cod_class_enabled 

dodaj:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);

w
cod_class_disabled 

dodaj:
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

Moduły:
1. hamsandwich
2. fun
3. engine

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 28.07.2011 19:25

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych