Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Plugin do wybierania moda
#1
Napisano 28.07.2011 17:02
Szukam pluginu, który by działał w następujący sposób:
Można w nim ustawić 2 lub więcej zestawów pluginów. jeden zestaw byłby np. paczką pluginów do CoD'a, a drugi paczką pluginów do Paintballa. Chodzi o to, by w każdym z zestawów można było definiować, jakie pluginy mają być włączone (te, które nie będą w zestawie, będą wyłączane).
Czy istnieje taki plugin?
Pozdrawiam!
#2
Napisano 28.07.2011 17:42
2 osoby graja se w coda 2 w pb jak ty sobie to wyobrazasz
Użytkownik Kilian edytował ten post 28.07.2011 17:42
#3
Napisano 28.07.2011 17:50
@Top, da sie ale na razie taki plugin nie powstal
#4
Napisano 28.07.2011 18:08
#include <amxmisc>
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Vote na HE"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"
new glos[2];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("votenahe", "vote_start", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /votenahe", "vote_start", ADMIN_RCON)
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx");
}
public vote_start()
{
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Chcesz runde na HE?^n^n1: Tak^n2: Nie", 10, "vote");
set_task(12.0,"koniec");
glos[0] = 0;
glos[1] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}
public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}
public koniec()
{
if(glos[0] > glos[1]){
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" ); // jesli wygra opcja TAK
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] < glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Gramy bez hejdzy!" ); // jesli wygra opcja NIE
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx"); // tak zatrzymujesz plugin
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx"); // tak go wlaczasz
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] == glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Głosowanie nieudane." ); // w przypadku remisu
}
}
#5
Napisano 28.07.2011 18:12
To ma być plugin na New Game, mod zmienia się wszystkimnie da się tak,
2 osoby graja se w coda 2 w pb jak ty sobie to wyobrazasz
A można zrobić to za pomocą komendy? Że jak napiszę na say np. /cod to mam pluginy pod CoD'a, lecz jak napiszę /pb to mam pluginy pod Paintball. Oczywiście pluginy włączane/wyłączane mogę skonfigurować sam.na zasadzie glosowania i pausecfg? to edytuj sobie to:
#include <amxmisc>
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Vote na HE"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"
new glos[2];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("votenahe", "vote_start", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /votenahe", "vote_start", ADMIN_RCON)
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx");
}
public vote_start()
{
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Chcesz runde na HE?^n^n1: Tak^n2: Nie", 10, "vote");
set_task(12.0,"koniec");
glos[0] = 0;
glos[1] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}
public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}
public koniec()
{
if(glos[0] > glos[1]){
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" ); // jesli wygra opcja TAK
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] < glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Gramy bez hejdzy!" ); // jesli wygra opcja NIE
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx"); // tak zatrzymujesz plugin
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx"); // tak go wlaczasz
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] == glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Głosowanie nieudane." ); // w przypadku remisu
}
}
Użytkownik Sparda^ edytował ten post 28.07.2011 18:15
#6
Napisano 28.07.2011 18:28
#include <amxmisc>
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Vote na HE"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"
new glos[2];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("votenahe", "vote_start", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /votenahe", "vote_start", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /cod", "cod", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny", "inny", ADMIN_RCON)
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx");
}
public vote_start()
{
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Chcesz runde na HE?^n^n1: Tak^n2: Nie", 10, "vote");
set_task(12.0,"koniec");
glos[0] = 0;
glos[1] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}
public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}
public koniec()
{
if(glos[0] > glos[1]){
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] < glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Gramy bez hejdzy!" );
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] == glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Głosowanie nieudane." );
}
}
public cod()
{
client_print(0,print_chat,"Wybrales CODa!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
public inny()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
#7
Napisano 28.07.2011 18:36
Powiedz mi jeszcze - czy dobrze poszerzam ilość modów do wybrania?
#include <amxmisc>
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Vote na HE"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"
new glos[2];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("votenahe", "vote_start", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /votenahe", "vote_start", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /cod", "cod", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny", "inny", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny1", "inny1", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny2", "inny2", ADMIN_RCON)
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx");
}
public vote_start()
{
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Chcesz runde na HE?^n^n1: Tak^n2: Nie", 10, "vote");
set_task(12.0,"koniec");
glos[0] = 0;
glos[1] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}
public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}
public koniec()
{
if(glos[0] > glos[1]){
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] < glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Gramy bez hejdzy!" );
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] == glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Głosowanie nieudane." );
}
}
public cod()
{
client_print(0,print_chat,"Wybrales CODa!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
public inny()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
public inny2()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
public inny3()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
#8
Napisano 28.07.2011 18:41
#9
Napisano 28.07.2011 18:45
#include <amxmisc>
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Vote na HE"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("say /cod", "cod", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny", "inny", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny1", "inny1", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny2", "inny2", ADMIN_RCON)
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx");
}
public cod()
{
client_print(0,print_chat,"Wybrales CODa!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
public inny()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
public inny2()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
public inny3()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
Użytkownik Sparda^ edytował ten post 28.07.2011 18:48
#10
Napisano 28.07.2011 18:48
public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}
public koniec()
{
if(glos[0] > glos[1]){
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] < glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Gramy bez hejdzy!" );
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] == glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Głosowanie nieudane." );
}
}
to tez Ci nie jest potrzebne
i to tez
new glos[2];
#11
Napisano 28.07.2011 18:49
Dzięki, hiroshima.
Użytkownik Sparda^ edytował ten post 28.07.2011 18:49
#12
Napisano 28.07.2011 18:55
#include <amxmisc>
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Vote na HE"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("say /cod", "cod", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny", "inny", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny1", "inny1", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny2", "inny2", ADMIN_RCON)
server_cmd("amx_pausecfg enable QTM_CodMod.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause paintball.amxx");
}
public cod()
{
client_print(0,print_chat,"Wybrales CODa!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable QTM_CodMod.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause paintball.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
public inny()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
public inny1()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
public inny2()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Nazwy cod i paintball zmień na swoje.
#13
Napisano 28.07.2011 18:58
server_cmd("amx_pausecfg enable QTM_CodMod.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause paintball.amxx");
Mam rozumieć, że ta część odpowiada za to, jaki mod jest domyślnie wczytywany przy wchodzeniu na serwer? Jak zmienię tą część na:
server_cmd("amx_pausecfg pause QTM_CodMod.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable paintball.amxx");
To domyślnym modem będzie Paintball?
Użytkownik Sparda^ edytował ten post 28.07.2011 18:59
#14
Napisano 28.07.2011 19:01
#15
Napisano 28.07.2011 19:08
Pluginy, które są na serwerze:
; AMX Mod X plugins
; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management
; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin
; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands
; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map
; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands
; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)
; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer
; Custom - Add 3rd party plugins here
cod.amxx ;CoD Mod by góruś
medyk.amxx ;CoD Mod by góruś
dp_test.amxx
updatehint.amxx
sillyc4.amxx
shotadmin.amxx
snieg.amxx
c4timer.amxx
viewmode_v2.amxx
hats09.amxx
nanosuit_advanced.amxx ;Crysis Nanosuit Advanced
paintballnade.amxx ;Paintball
paintballmod.amxx ;Paintball
paintballgun.amxx ;Paintball
Standardowo włączone:
; AMX Mod X plugins
; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management
; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin
; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands
; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map
; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands
; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)
; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer
; Custom - Add 3rd party plugins here
dp_test.amxx
updatehint.amxx
sillyc4.amxx
shotadmin.amxx
snieg.amxx
c4timer.amxx
viewmode_v2.amxx
hats09.amxx
#16
Napisano 28.07.2011 21:32
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych