Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin do wybierania moda


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Redux

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Redux
  • Lokalizacja:Nie wiem.
Offline

Napisano 28.07.2011 17:02

Witam. Od razu dodam, że mój poprzedni temat został bez przyczyny zamknięty.
Szukam pluginu, który by działał w następujący sposób:
Można w nim ustawić 2 lub więcej zestawów pluginów. jeden zestaw byłby np. paczką pluginów do CoD'a, a drugi paczką pluginów do Paintballa. Chodzi o to, by w każdym z zestawów można było definiować, jakie pluginy mają być włączone (te, które nie będą w zestawie, będą wyłączane).
Czy istnieje taki plugin?
Pozdrawiam!

#2 Kilian

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:142
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Niemcy
Offline

Napisano 28.07.2011 17:42

nie da się tak,
2 osoby graja se w coda 2 w pb jak ty sobie to wyobrazasz

Użytkownik Kilian edytował ten post 28.07.2011 17:42


#3 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 28.07.2011 17:50

@UP, nie wprowadzaj w bład.

@Top, da sie ale na razie taki plugin nie powstal


  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#4 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.07.2011 18:08

na zasadzie glosowania i pausecfg? to edytuj sobie to:

#include <amxmisc>
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Vote na HE"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"

new glos[2];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("votenahe", "vote_start", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /votenahe", "vote_start", ADMIN_RCON)
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx");

}

public vote_start()
{
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Chcesz runde na HE?^n^n1: Tak^n2: Nie", 10, "vote");
set_task(12.0,"koniec");
glos[0] = 0;
glos[1] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}

public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}

public koniec()
{
if(glos[0] > glos[1]){
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" ); // jesli wygra opcja TAK
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] < glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Gramy bez hejdzy!" ); // jesli wygra opcja NIE
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx"); // tak zatrzymujesz plugin
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx"); // tak go wlaczasz
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] == glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Głosowanie nieudane." ); // w przypadku remisu
}
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Redux

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Redux
  • Lokalizacja:Nie wiem.
Offline

Napisano 28.07.2011 18:12

nie da się tak,
2 osoby graja se w coda 2 w pb jak ty sobie to wyobrazasz

To ma być plugin na New Game, mod zmienia się wszystkim

na zasadzie glosowania i pausecfg? to edytuj sobie to:

#include <amxmisc>
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Vote na HE"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"

new glos[2];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("votenahe", "vote_start", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /votenahe", "vote_start", ADMIN_RCON)
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx");

}

public vote_start()
{
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Chcesz runde na HE?^n^n1: Tak^n2: Nie", 10, "vote");
set_task(12.0,"koniec");
glos[0] = 0;
glos[1] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}

public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}

public koniec()
{
if(glos[0] > glos[1]){
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" ); // jesli wygra opcja TAK
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] < glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Gramy bez hejdzy!" ); // jesli wygra opcja NIE
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx"); // tak zatrzymujesz plugin
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx"); // tak go wlaczasz
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] == glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Głosowanie nieudane." ); // w przypadku remisu
}
}

A można zrobić to za pomocą komendy? Że jak napiszę na say np. /cod to mam pluginy pod CoD'a, lecz jak napiszę /pb to mam pluginy pod Paintball. Oczywiście pluginy włączane/wyłączane mogę skonfigurować sam.

Użytkownik Sparda^ edytował ten post 28.07.2011 18:15


#6 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.07.2011 18:28

#include <amxmisc>
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Vote na HE"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"

new glos[2];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("votenahe", "vote_start", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /votenahe", "vote_start", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /cod", "cod", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny", "inny", ADMIN_RCON)
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx");

}

public vote_start()
{
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Chcesz runde na HE?^n^n1: Tak^n2: Nie", 10, "vote");
set_task(12.0,"koniec");
glos[0] = 0;
glos[1] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}

public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}

public koniec()
{
if(glos[0] > glos[1]){
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] < glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Gramy bez hejdzy!" );
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] == glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Głosowanie nieudane." );
}
}

public cod()
{
client_print(0,print_chat,"Wybrales CODa!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");

}

public inny()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Redux

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Redux
  • Lokalizacja:Nie wiem.
Offline

Napisano 28.07.2011 18:36

Wielkie dzięki.
Powiedz mi jeszcze - czy dobrze poszerzam ilość modów do wybrania?

#include <amxmisc>
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Vote na HE"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"

new glos[2];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("votenahe", "vote_start", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /votenahe", "vote_start", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /cod", "cod", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny", "inny", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny1", "inny1", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny2", "inny2", ADMIN_RCON)
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx");

}

public vote_start()
{
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Chcesz runde na HE?^n^n1: Tak^n2: Nie", 10, "vote");
set_task(12.0,"koniec");
glos[0] = 0;
glos[1] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}

public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}

public koniec()
{
if(glos[0] > glos[1]){
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] < glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Gramy bez hejdzy!" );
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] == glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Głosowanie nieudane." );
}
}

public cod()
{
client_print(0,print_chat,"Wybrales CODa!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");

}

public inny()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}

public inny2()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}

public inny3()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}


#8 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.07.2011 18:41

tak, a jak nie chcesz tego glosowania to usun z plugin init linijke gdzie jest votenahe i usun cale menu z funkcja vote_start
  • +
  • -
  • 1

#9 Redux

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Redux
  • Lokalizacja:Nie wiem.
Offline

Napisano 28.07.2011 18:45

Tak? Wybaczcie, ale nie mogę teraz go przetestować, korzystam tymczasowo z notebook'a (gdzie nie mam CS'a) a w modyfikowaniu pluginów jestem początkujący.
#include <amxmisc>
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Vote na HE"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("say /cod", "cod", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny", "inny", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny1", "inny1", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny2", "inny2", ADMIN_RCON)
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx");

}

public cod()
{
client_print(0,print_chat,"Wybrales CODa!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");

}

public inny()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}

public inny2()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}

public inny3()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}

Użytkownik Sparda^ edytował ten post 28.07.2011 18:48


#10 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.07.2011 18:48

public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}

public koniec()
{
if(glos[0] > glos[1]){
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] < glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Gramy bez hejdzy!" );
server_cmd("amx_pausecfg pause respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
else if(glos[0] == glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Głosowanie nieudane." );
}
}


to tez Ci nie jest potrzebne

i to tez
new glos[2];


  • +
  • -
  • 1

#11 Redux

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Redux
  • Lokalizacja:Nie wiem.
Offline

Napisano 28.07.2011 18:49

Rozumiem. Jak tylko dorwę się do CS'a to poinformuję, czy wszystko jest git.
Dzięki, hiroshima.

Użytkownik Sparda^ edytował ten post 28.07.2011 18:49


#12 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 28.07.2011 18:55

#include <amxmisc>
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Vote na HE"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("say /cod", "cod", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny", "inny", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny1", "inny1", ADMIN_RCON)
register_concmd("say /inny2", "inny2", ADMIN_RCON)
server_cmd("amx_pausecfg enable QTM_CodMod.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause paintball.amxx");

}

public cod()
{
client_print(0,print_chat,"Wybrales CODa!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable QTM_CodMod.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause paintball.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");

}

public inny()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}

public inny1()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}

public inny2()
{
client_print(0,print_chat,"No to zaczynamy rzucac hejdze!" );
server_cmd("amx_pausecfg enable respawnhe.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause hidenseek.amxx");
server_cmd("amx_cvar sv_restart 1");
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Nazwy cod i paintball zmień na swoje.
  • +
  • -
  • 0

#13 Redux

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Redux
  • Lokalizacja:Nie wiem.
Offline

Napisano 28.07.2011 18:58

        server_cmd("amx_pausecfg enable QTM_CodMod.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause paintball.amxx");

Mam rozumieć, że ta część odpowiada za to, jaki mod jest domyślnie wczytywany przy wchodzeniu na serwer? Jak zmienię tą część na:

server_cmd("amx_pausecfg pause QTM_CodMod.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable paintball.amxx");

To domyślnym modem będzie Paintball?

Użytkownik Sparda^ edytował ten post 28.07.2011 18:59


#14 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.07.2011 19:01

najlepiej to powiedz ktore pluginy maja byc standardowo wlaczone a ktore nie i Ci to juz zrobie...
  • +
  • -
  • 0

#15 Redux

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Redux
  • Lokalizacja:Nie wiem.
Offline

Napisano 28.07.2011 19:08

OK...

Pluginy, które są na serwerze:

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
cod.amxx ;CoD Mod by góruś
medyk.amxx ;CoD Mod by góruś
dp_test.amxx
updatehint.amxx
sillyc4.amxx
shotadmin.amxx
snieg.amxx
c4timer.amxx
viewmode_v2.amxx
hats09.amxx
nanosuit_advanced.amxx ;Crysis Nanosuit Advanced
paintballnade.amxx ;Paintball
paintballmod.amxx ;Paintball
paintballgun.amxx ;Paintball


Standardowo włączone:

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
dp_test.amxx
updatehint.amxx
sillyc4.amxx
shotadmin.amxx
snieg.amxx
c4timer.amxx
viewmode_v2.amxx
hats09.amxx



#16 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.07.2011 21:32

chodzilo mi raczej o to ktory mod ma byc standardowo wlaczony... opcjonalne pluginy nie przeszkadzaja.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych