Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poprawka oraz wyjaśnienie .


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 26.07.2011 20:09

Witam zastawiam się jak to zrobić :D bo error :D

nieaktualne pomyliłem się z nawiasami :D ale drugie pytanko aktywne
if(weapon == CSW_KNIFE){
if(get_user_flags(id) & VIP && random(10) == 1))
damage = float(health);


oraz co oznacz w if'ie :

&oraz &&

Użytkownik HubertTM edytował ten post 26.07.2011 20:10

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 26.07.2011 20:32

& to operacja bitowa, a && logiczna

odpowiadają za operację AND czyli
x AND y = z
z jest prawdą tylko jeśli x i y jest prawdą

& operuje na bitach:
5&6 = 101 & 110 = 100

&& operuje na wartościach: false=0 i różnych od 0 (czyli true=1)
1 && 0 = 0
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych