Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bledy i crashe serwera


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 VirusX

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:48
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 26.07.2011 11:25

Witam.
Zwracam sie do Szanownych Uzytkownikow z prosba o pomoc.
Otoz posiadam serwer dedykowany na ktorym uruchomiony jest serwer oparty o zombie plague. Niestety, serwer czesto i gesto sie crashuje uniemozliwiajac jego pelne zaludnienie, w koncu kto by chcial grac na wieszajacym sie serwerze?

Debug po stronie amxx nie wykazuje zadnych anomalii, nie mam error logow.

Przed crashami w konsoli serwera wyswietlanych jest duzo bledow.

PM  Got a velocity too low on 2
PM  Got a velocity too low on 2
PM  Got a velocity too low on 2
PM  Got a velocity too low on 2
Too many entities in visible packet list.
PM  Got a velocity too low on 2
PM  Got a velocity too low on 2
PM  Got a velocity too low on 2
PM  Got a velocity too low on 2
PM  Got a velocity too low on 2
PM  Got a velocity too low on 2
Too many entities in visible packet list.
Too many entities in visible packet list.
Too many entities in visible packet list.
Too many entities in visible packet list.
Too many entities in visible packet list.
Too many entities in visible packet list.
Too many entities in visible packet list.
Too many entities in visible packet list.
Too many entities in visible packet list.
PM  Got a velocity too low on 2
PM  Got a velocity too low on 2
PM  Got a velocity too low on 2
PM  Got a velocity too low on 2
PM  Got a velocity too low on 2
PM  Got a velocity too low on 2
Too many entities in visible packet list.

Przed samym crashem

Warning:  Ignoring unreliable datagram for isiek, would overflow
Warning:  Ignoring unreliable datagram for isiek, would overflow
Warning:  Ignoring unreliable datagram for isiek, would overflow
Warning:  Ignoring unreliable datagram for isiek, would overflow
Warning:  Ignoring unreliable datagram for isiek, would overflow
Warning:  Ignoring unreliable datagram for isiek, would overflow
SZ_GetSpace: overflow on isiek
./hlds_run: line 321: 32295 Naruszenie ochrony pamięci   $HL_CMD

Co moze byc powodem?
Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Kserokopie

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:148
  • Imię:krzysiek
  • Lokalizacja:okolice opoczna
Offline

Napisano 26.07.2011 11:40

A jakiego masz tego dedyka (to jakiś twój czy wykupiony / parametry też by się przydały)?
I kiedy te crashe występują (pora dnia / liczba ludzi)?
Pokaż plugins.ini a na próbę możesz wyłączać po 4 pluginy by sprawdzić czy to nie jakiś plugin robi crashe.
  • +
  • -
  • 0

#3 VirusX

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:48
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 26.07.2011 11:59

Dedyk moj hostowany w jednej z Poznanskich serwerowni.
Parametry - 8gb ramu zwyklego, procek core2quad q6600 bodajze taktowany zegarem 2.4
plyta desktopowa, dysk terrabajtowy, na chwile obecna postawionych okolo 20 serwerow publicznych

Co do ilosci ludzi - zdecydowanie czesciej crashe wystepuja gdy jest ich wiecej choc gdy gra malo osob rowniez potrafi sie zwiesic.
Co do listy pluginów

plugins.ini

; AMX Mod X plugins
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
amxbans.amxx

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
;adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
;statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
;statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
deagsmapmanager.amxx
adminlisten.amxx
admin_spec_esp.amxx
amx_screen_new.amxx
admin_gag.amxx
mute.amxx
ad_manager.amxx
amx_banconfig.amxx

plugins-zplague.ini

; Main plugin---------------
nademodes.amxx debug
zombie_plague40.amxx debug

; Default zombie classes----
zp_zclasses40.amxx debug
smrodx.amxx debug
boomerfix2.amxx debug
smokerx.amxx debug
tank.amxx debug

; Extra items---------------

minigun.amxx debug
zp_lasermine_28.amxx debug
zp_buy_health_points.amxx
zp_extra_unlimited_clip.amxx debug
bomba2.amxx debug
grawitacja.amxx debug
przyspieszenie.amxx debug

; Extra gameplay-----------
team_semiclip.amxx debug

licznik2.amxx debug //odliczanie i sciemnianie mapy
advanced_fog.amxx debug
parachute.amxx debug
respawn.amxx debug
zp_sub_rewards.amxx debug
zombie_no_damage.amxx debug
prezenty.amxx debug
zp_bank.amxx debug
score.amxx debug
skoczekx.amxx debug
death_sprite.amxx debug
GHW_connect.amxx debug
radar_zombie.amxx debug
Bullet_Whizz.amxx debug
zp_addon_grenade_status.amxx debug
zp_corpse.amxx debug
bulletdmg.amxx debug


;----- pierdoly ----------
Use_Sound_Blocker.amxx debug //blokuje dzwiek use
ultimatesounds.amxx debug

Dodano 26 lipiec 2011 - 12:22:
Kolejny crash, tym razem inna porcja bledu

wiejska@cs:~$ screen -r ZM
b28db000-b28dc000 ---p 00000000 00:00 0
b28dc000-b30db000 rwxp 00000000 00:00 0
b30db000-b30dc000 ---p 00000000 00:00 0
b30dc000-b38db000 rwxp 00000000 00:00 0
b38db000-b38dc000 ---p 00000000 00:00 0
b38dc000-b40db000 rwxp 00000000 00:00 0
b41b0000-b41b1000 ---p 00000000 00:00 0
b41b1000-b42b0000 rwxp 00000000 00:00 0
b42b0000-b42fd000 r-xp 00000000 08:01 9489332    /home/w./hlds_run: line 321: 13500 Przerwane               $HL_CMD
Cannot access memory at address 0xb77b7658
Cannot access memory at address 0xbfc893d0
/home/wiejska/zx/debug.cmds:3: Error in sourced command file:
Cannot access memory at address 0xb77b7658
email debug.log to linux@valvesoftware.com
wto, 26 lip 2011, 13:39:55 CEST: Server restart in 10 seconds
Could not locate steam binary:./steam, ignoring.

Użytkownik VirusX edytował ten post 26.07.2011 12:45

  • +
  • -
  • 0

#4 Kserokopie

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:148
  • Imię:krzysiek
  • Lokalizacja:okolice opoczna
Offline

Napisano 26.07.2011 18:29

A te crashe zdarzają się tylko na tym serwerze czy na innych też?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych