Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poprawka Kodu z bloodyknife


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 manipers

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 25.07.2011 11:48

Witam. Poniżej dam sma od pluginu który za "Każdym" uderzeniem z noża odgrywa dźwięk temu który oberwał z noża. Ale jest problem dźwięk jest odtwarzany co jakiś czas. Dalo by się to jakoś naprawić ??

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <csx>

new bloody[32]
new g_bk_enabled, g_bk_rndreset


public plugin_init()
{
	register_plugin("Inny dzwięk z noza","0.2.1","Dontask-jello")
	g_bk_enabled=register_cvar("bk_enabled","1")
	g_bk_rndreset=register_cvar("bk_rndreset","0")
	register_logevent("round_end",2,"1=Round_End")
	return PLUGIN_CONTINUE
}


public client_disconnect(id)
{
	bloody[id]=0
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_damage(attacker,victim,damage,wpnindex,hitplace,TA)
{
	if(get_pcvar_num(g_bk_enabled))
        {
		if(wpnindex==CSW_KNIFE)
                {
			if(!bloody[attacker])
                        client_cmd(victim,"spk misc/chucky")
			bloody[attacker]=1
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_death(killer,victim,wpnindex,hitplace,TK)
{
	bloody[victim]=0
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public round_end()
{
	if(get_pcvar_num(g_bk_rndreset))
        {
		bloody={0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.07.2011 13:55

prosze
#include <amxmodx>
#include <csx>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Inny dzwięk z noza","0.2.1","Dontask-jello")
}


public client_damage(attacker,victim,damage,wpnindex,hitplace,TA)
{
	if(wpnindex==CSW_KNIFE)
	{
		client_cmd(victim,"spk misc/chucky")
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 manipers

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 25.07.2011 17:06

Dziękuję

Dodano 29 lipiec 2011 - 07:43:
Można Zamknąć




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych