Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kopniak po sprawdzeniu steam_id


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kac_zoR

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 04.01.2009 17:22

Witam. Wczoraj zadałem pytanie o to, jak dostać się do pliku. Wszystko się udało, umiem już zapisywać i odczytywać dane z plików. Problem polega na tym, że plugin ma sprawdzać steam_id osoby łączącej się z serwerem, a gdy ten będzie zapisany w pliku, to gracz zostaje wykopany. Wyszukiwanie SID w pliku działa, ale samo kopanie nie. Może ktoś wie co jest nie tak?

public client_authorized (id)  
{
	new configsdir[64], ak[128], tekst[50], tekstlen, adres_ak[128];
	get_configsdir(configsdir, 63);
	format(adres_ak, 128, "%s/autokicker.ini", configsdir);
	new SID[20]
	get_user_authid (id, SID, 20) 
	
	for(new i=0;  read_file (adres_ak, i, tekst, 49, tekstlen); i++)
	{
		if (equal(SID, tekst))
		{
			server_cmd("kick #%d", id)  
			return PLUGIN_CONTINUE		
		}

	}
}

Czy w ogóle ja dobrze zrozumiałem, że funkcja o nazwie client_authorized jest wywoływana jak ktoś wejdzie na serwer i się zautoryzuje na steamie? Wcześniej próbowałem z client_connect i też nie działało. Moje SID jest zapisane w pliku i normalnie łączę się z serwerem (zdjąłem sobie wszystkie flagi, żeby nie mieć immuna, jakby co). I w ogóle czy dobrze używam kicka? Z góry dzięki za wszelką pomoc :).
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 04.01.2009 17:25

mała poprawka i będzie działało ;)
zamień:

server_cmd("kick #%d", id)

na:
server_cmd("kick #%d", get_user_userid(id))

Czy w ogóle ja dobrze zrozumiałem, że funkcja o nazwie client_authorized jest wywoływana jak ktoś wejdzie na serwer i się zautoryzuje na steamie? Wcześniej próbowałem z client_connect i też nie działało.

tak, dobrze zrozumiałeś, przynajmniej tak być powinno ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 Kac_zoR

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 04.01.2009 17:33

Działa, wielkie dzięki :D. No to zaraz się w odpowiednim dziale pochwalę co to zmontowałem w pierwszym dniu przygody z AMXem ;).
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych