/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Longer";
new const opis[] = "Ma modul odrzutowy";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 7;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl");
public cod_class_skill_used(id)
{
static Float:ostatni_skok[33];
new flags = pev(id, pev_flags);
if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 24.07.2011 11:53
#2
Napisano 24.07.2011 12:13
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Longer";
new const opis[] = "Ma modul odrzutowy";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 7;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl");
public cod_class_skill_used(id)
{
static Float:ostatni_skok[33];
new flags = pev(id, pev_flags);
if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+(cod_get_user_intelligence(id)*3.0), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}
Użytkownik Hleb edytował ten post 24.07.2011 12:14
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
#3
Napisano 24.07.2011 13:19
Dodano 24 lipiec 2011 - 13:30:
ale jest warning przy kompilacji
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
cs.sma(34) : warning 213: tag mismatch
Header size: 644 bytes
Code size: 2928 bytes
Data size: 744 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 20700 bytes
1 Warning.
Done.
#4
Napisano 24.07.2011 15:13
velocity_by_aim(id, 666+(cod_get_user_intelligence(id)*3.0), velocity);
zamień na
velocity_by_aim(id, 666+(cod_get_user_intelligence(id)*3), velocity);
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
#5
Napisano 25.07.2011 09:12
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych