Tzn. było tak:
poziom gracza *2-2Zmieniłem to na
poziom gracza -1Ale niestety nie dziala. proszę o szybka odpowiedz, pozdrawiam.
Moge podeslac .sma jesli ktos zdecydowalby sie ustawic
Użytkownik CraCKeR edytował ten post 23.07.2011 18:14
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 23.07.2011 18:12
poziom gracza *2-2Zmieniłem to na
poziom gracza -1Ale niestety nie dziala. proszę o szybka odpowiedz, pozdrawiam.
Użytkownik CraCKeR edytował ten post 23.07.2011 18:14
Napisano 23.07.2011 19:58
public SprawdzPoziom(id) { if(poziom_gracza[id] < 201) { while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]]) { poziom_gracza[id]++; set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!"); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup"); } punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; } ZapiszDane(id); }
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
Napisano 24.07.2011 12:03
public ResetujPunkty(id) { punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]-1; inteligencja_gracza[id] = 0; zdrowie_gracza[id] = 0; kondycja_gracza[id] = 0; wytrzymalosc_gracza[id] = 0; }
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych