Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o przerobienieNi


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 CraCKeR

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Cracker
  • Lokalizacja:Lbrt
Offline

Napisano 23.07.2011 18:12

Posiadam QTM CodMod by Peyote. Gdzie dokładnie mam zmienić, że jak zdobywam level to dostaje 1 punkt do rozdania a nie 2?

Tzn. było tak:
poziom gracza *2-2
Zmieniłem to na
poziom gracza -1
Ale niestety nie dziala. proszę o szybka odpowiedz, pozdrawiam.

Moge podeslac .sma jesli ktos zdecydowalby sie ustawic :)

Użytkownik CraCKeR edytował ten post 23.07.2011 18:14

  • +
  • -
  • 0

#2 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 23.07.2011 19:58

W którym miejscu to zmieniłeś?

Sądzę że tu trzeba podmienić:
public SprawdzPoziom(id)
{	
	if(poziom_gracza[id] < 201)
	{
		while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
		{
			poziom_gracza[id]++;
			set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
			ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
			client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
		}
		
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
	}
	ZapiszDane(id);
}

Zamiast:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];

Daj:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];

Spróbuj, ale nie jestem pewien...
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#3 CraCKeR

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Cracker
  • Lokalizacja:Lbrt
Offline

Napisano 24.07.2011 12:03

Spróbuję, dam Ci znać.

public ResetujPunkty(id)
{    
    punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]-1;
    inteligencja_gracza[id] = 0;
    zdrowie_gracza[id] = 0;
    kondycja_gracza[id] = 0;
    wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
}

Tutaj to zmieniłem, ale to chyba tylko do resetu? :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych