Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z odbijaniem pociskówNapisane wyżej.

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 fura60xx

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Jasień
Offline

Napisano 23.07.2011 16:41

Witam to znowu ja , mam taki problem , ponieważ chcę dać klasie , żeby miała 1/4 odbicie pocisku i przy kompilowaniu pokazują mi się błędy , zamieszcze .sma i błędy jakie wyskakują z góry dziękuje za pomoc.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Pancernik";
new const opis[] = "Ma 110 hp , Odbija pociski (Klasa Premium)";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:ma_klase[33];


public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(!ma_klase[] || && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
		return HAM_IGNORED;
		
	cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
	return HAM_SUPERCEDE;
}
	
	return HAM_IGNORED;
}

I błędy

codclass_pancernik.sma(36) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_pancernik.sma(36) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_pancernik.sma(36) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_pancernik.sma(36) : fatal error 107: too many error messages on one line

  • +
  • -
  • 0

#2 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 23.07.2011 22:05

Proszę w załączniku

Załączone pliki


Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych