Twoja wersja dziwnie działa... Po wpisaniu /shift plugin odpowiadający na za komendę działa, natomiast CoD po wpisaniu /klasa /perk czy czegokolwiek innego nie działa...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Tag przed nickiem
Temat rozp. PROstyCzlowiek, 23.07.2011 15:10
22 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 26.07.2011 14:12
#22
Napisano 26.07.2011 16:25
Jeżeli chcesz by można było używać @, / itp użyj tego, u mnie w tamtej ver. nie było można z prostego powodu - nie sprawdzało czy coś takiego występuje.
/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <ColorChat>
new const tagi[][] = {
{ ADMIN_IMMUNITY, "[Head Admin] " },
{ ADMIN_KICK, "[Admin] " },
{ ADMIN_LEVEL_G, "[VIP] " },
{ ADMIN_LEVEL_H, "[Premium] " }
}
public plugin_init() {
register_plugin("TAG", "1.0", "byCZEK");
register_clcmd("say", "handle_say");
}
public handle_say(id) {
new msg[256]; read_args(msg, 191);
new team = get_user_team(id);
new nick[33]; get_user_name(id, nick, 32);
new bool: b = false;
remove_quotes(msg);
// Z kodu wyzej
if(msg[0] == '/' || msg[0] == '@' || msg[0] == '!' || equal(msg, ""))
return PLUGIN_CONTINUE;
for(new i = 0; i < sizeof(tagi); i++) {
if(get_user_flags(id) & tagi[i][0]) {
ColorChat(0, !team ? GREY : team ? RED : BLUE, "%s%s^x04%s: ^x01%s", tagi[i][1], is_user_alive(id) ? "" : "* DEAD * ", nick, msg);
b = true;
break;
}
}
return b ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
}
Dziękuje, dobranoc.
#23
Napisano 26.07.2011 17:41
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych