Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 23.07.2011 15:06
#2
Napisano 23.07.2011 15:10
Witam mam jedno pytanie , ponieważ jest taki item jak " Pancerz Neomexowy" (czy coś takiego) i on odbija pociski cy można zrobić taką klase , że będzie miała to jako umiejętność?
tak dodaj w klasie na samej górze:
#include <hamsandwich>
następnie w init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
i na samym końcu:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[this] || random_num(1, wartosc_perku[this]) != 1) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_SUPERCEDE; }
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#3
Napisano 23.07.2011 22:28
public cod_perk_enabled(id)
dodajesz:
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Alek"))
return COD_STOP;
Wtedy klasa "Alek" będzie miała nomex z losową wartością.
Użytkownik Szymek^ edytował ten post 23.07.2011 22:28
#4
Napisano 04.08.2011 19:53
Dodaj do include'ów:
#include <hamsandwich>
Teraz dodaj w plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Na końcu dodajesz:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[this] || random_num(1,4)) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_SUPERCEDE; }
Co do efektu to nie jestem pewny w 100% ale powinno działać. Tylko pamiętaj żeby mieć new bool:ma_klase[33];
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych