Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Szukam kodu na pancerz .To co wyżej.

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 fura60xx

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Jasień
Offline

Napisano 23.07.2011 15:06

Witam mam jedno pytanie , ponieważ jest taki item jak " Pancerz Neomexowy" (czy coś takiego) i on odbija pociski cy można zrobić taką klase , że będzie miała to jako umiejętność?
  • +
  • -
  • 0

#2 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 23.07.2011 15:10

Witam mam jedno pytanie , ponieważ jest taki item jak " Pancerz Neomexowy" (czy coś takiego) i on odbija pociski cy można zrobić taką klase , że będzie miała to jako umiejętność?



tak dodaj w klasie na samej górze:

#include <hamsandwich>

następnie w init:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

i na samym końcu:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(!ma_perk[this] || random_num(1, wartosc_perku[this]) != 1)
		return HAM_IGNORED;
		
	cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
	return HAM_SUPERCEDE;
}

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#3 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 23.07.2011 22:28

Znajdź plik sma. pancerza nomexowego i w
public cod_perk_enabled(id)


dodajesz:

if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Alek"))
return COD_STOP;


Wtedy klasa "Alek" będzie miała nomex z losową wartością.

Użytkownik Szymek^ edytował ten post 23.07.2011 22:28

  • +
  • -
  • 0

#4 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 04.08.2011 19:53

Sorry za odkopanie ale zrobienie według powyższych wskazówek nie da zamierzonego efektu.

Dodaj do include'ów:

#include <hamsandwich>

Teraz dodaj w plugin_init:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

Na końcu dodajesz:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(!ma_klase[this] || random_num(1,4))
		return HAM_IGNORED;
		
	cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
	return HAM_SUPERCEDE;
}

Co do efektu to nie jestem pewny w 100% ale powinno działać. Tylko pamiętaj żeby mieć new bool:ma_klase[33];
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych