Niestety nie posiadam sma wszystkich klas zm a chcę aby kazda klasa miala o polowe mniej HP wiec proszę napisac plugin dzięki ktoremu wszystkie klasy beda mialy mniej o 50% hp
Użytkownik Knopers edytował ten post 22.07.2011 11:55
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.07.2011 11:47
Użytkownik Knopers edytował ten post 22.07.2011 11:55
Napisano 22.07.2011 12:23
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fw_spawn",1) } public fw_spawn(id){ if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; set_user_health(id,get_user_health(id)/2); return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisano 22.07.2011 12:32
Napisano 22.07.2011 12:54
Napisano 22.07.2011 13:34
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <zombieplague> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "G[o]Q" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public zp_user_infected_post(id, infector, nemesis){ if(is_user_alive(id)) set_pev(id,pev_health,pev(id,pev_health)/2) }
Napisano 22.07.2011 14:06
Napisano 22.07.2011 14:11
Napisano 22.07.2011 14:15
Napisano 22.07.2011 14:21
public native_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback) {
public native_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback) { hp/=2
Napisano 22.07.2011 14:42
zaraz zlookam
Użytkownik Kilian edytował ten post 22.07.2011 14:42
Napisano 22.07.2011 14:48
Napisano 22.07.2011 14:50
Napisano 22.07.2011 16:49
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <zombieplague>
public plugin_init() {
register_plugin("Half Health Zombie", "1.0", "MarWit")
}
public zp_round_started(gamemode, id)
{
if(get_user_team(id) == 1)
if(is_user_alive(id)){ set_user_health(id, get_user_health(id)/2); return PLUGIN_CONTINUE; }
return PLUGIN_CONTINUE
}
public zp_user_infected_post(id)
{
if(is_user_alive(id)){ set_user_health(id, get_user_health(id)/2); return PLUGIN_CONTINUE; }
return PLUGIN_CONTINUE
}
Napisano 23.07.2011 09:35
Użytkownik Kilian edytował ten post 23.07.2011 09:48
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych