Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Co robie źle (pomocy) !?co jest źle napisane w kodzie ?

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 fura60xx

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Jasień
Offline

Napisano 22.07.2011 08:35

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#include <codmod>

new const nazwa[] = "Zabijaka";
new const opis[] = "Ma 120 hp , jest szybki i ma duale";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;


public plugin_init() 
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

proszę o pomoc nie wiem co jest nie tak zamiesze jeszcze błędy jakie mi wyskakują przy kompilowaniu .

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_zabijaka.sma(19) : error 055: start of function body without function header
codclass_zabijaka.sma(28) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclass_zabijaka.sma(28) : warning 215: expression has no effect
codclass_zabijaka.sma(28) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_zabijaka.sma(28) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_zabijaka.sma(28) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.

  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 22.07.2011 08:51

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody -> Call of Duty Mod -> Pytania
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Problemy

  • +
  • -
  • 0

#3 manipers

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 22.07.2011 09:21

proszę.

Załączony plik  codclass_zabijaka.amxx   3,7 KB  7 Ilość pobrań

Załączony plik  codclass_zabijaka.sma   1,18 KB  28 Ilość pobrań
  codclass_zabijaka.amxx

Rada na przyszłość. Wszystkie include daje się na samej górze jeden pod drugim a nie tak

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#include <codmod>

I nigdy nie dawaj w plugin_ini nawiasów pomiędzy zajerestrowanymi np. crarami itd.

Porównaj sobie oba sma

#4 fura60xx

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Jasień
Offline

Napisano 22.07.2011 09:35

Ok dzięki.

:)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych