Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Shockwave -wiadomość,dwa sprite


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 21.07.2011 22:33

Witam. Mam pewien problem mianowicie zamieniałem w wiadomości poniżej sprite_white na sprite_shockwave jak wiadomo to dwa różne sprite...niestety po kompilacji pokazuję stary czyli sprite_white...nie wiem dlaczego tak jest , czy byłby ktoś w stanie mi pomóc?(wycinka totemu z diablo)
new Float:forigin[3], origin[3]
	pev(ent,pev_origin,forigin)	
	FVecIVec(forigin,origin)
	
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( origin[0] );
	write_coord( origin[1] );
	write_coord( origin[2] );
	write_coord( origin[0] );
	write_coord( origin[1] + totem_dist );
	write_coord( origin[2] + totem_dist );
	write_short( sprite_shockwave );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 15 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 8 ); // r, g, b
	write_byte( 138 ); // r, g, b
	write_byte( 34 ); // r, g, b
	write_byte( 180 ); // brightness
	write_byte( 8 ); // speed
	message_end();

  • +
  • -
  • 0

#2 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 22.07.2011 01:21

A zapodaj definicje sprite_shockwave :P

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 22.07.2011 01:40

Tak no bo przecież mógłbym podpiąć ją do tego samego sprite... :mellow:
sprite_shockwave = precache_model("sprites/shockwave.spr");

  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 22.07.2011 14:07

hmm zobacz sobie programem do podglądu sprite'ow czym sie roznia bo moze byc tak ze roznica jest niezauwazalna szczegolnie w beamcylinder :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 22.07.2011 19:18

Użycie:
CreateCylinder(origin,550,g_explode,0,0,6,60,0,0,210,0,175,0);
Funkcja:
CreateCylinder(origin[3],addrad,sprite,startfrate,framerate,life,width,amplitude,red,green,blue,brightness,speed)
{
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
	write_coord(origin[0]);
	write_coord(origin[1]);
	write_coord(origin[2]);
	write_coord(origin[0]);
	write_coord(origin[1]);
	write_coord(origin[2] + addrad);
	write_short(sprite);
	write_byte(startfrate);
	write_byte(framerate);
	write_byte(life);
	write_byte(width);
	write_byte(amplitude);
	write_byte(red);
	write_byte(green);
	write_byte(blue);
	write_byte(brightness);
	write_byte(speed);
	message_end();
}

Tutaj normalnie działa ten sprite...taka sama ścieżka...choć funkcja wygląda trochę inaczej...

Użytkownik KariiO edytował ten post 22.07.2011 19:18

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych