Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z modelem broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 TypeR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 21.07.2011 10:39

Witam. Postanowiłem sobie przerobić plugin z COD'a aby działał w normalnej rozgrywce (za pomocą komendy) Jest to dokładnie kusza. Dodam, że jestem totalnym laikiem.
Moim celem było aby za pomocą komendy dostawać kusze ALE kupując AWP normalnie w sklepie było AWP. Niestety nie działa to po mojej myśli bowiem zarówno za pomocą komendy jak i sklepu dostaje kusze. Oto mój plugin.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "kusza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TypeR"


new bool:podmien_model[33]

public plugin_init()
{

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")

register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

register_clcmd("say /xbow", "daj_kusze")
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/kusza/w_crossbow.mdl");
precache_model("models/kusza/p_crossbow.mdl");
precache_model("models/kusza/v_crossbow.mdl");
}

public client_putinserver(id)
{
podmien_model[id]=false
}

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
{
if(weapon == CSW_AWP && podmien_model[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kusza/v_crossbow.mdl")

set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/kusza/p_crossbow.mdl")

}
}
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED

if(!equali(model, "models/w_awp.mdl"))
return FMRES_IGNORED;

new entityowner = pev(entity, pev_owner);

if(!podmien_model[entityowner])
return FMRES_IGNORED;

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/kusza/w_crossbow.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}

public daj_kusze(id)
{
podmien_model[id] = true
give_item(id, "weapon_awp")
}


Liczę na szybką pomoc oraz nagrodze +'ami
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych