Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 21.07.2011 09:15
Umie ktoś dodać dodatkową statystykę np "Grawitacja" czyli 5 statystykę ?
Albo Respekt i wtedy ta opcja nic nie daje a można pkt w nią pakować
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#2
Napisano 24.07.2011 22:26
Dodanie respektu to jest banał


Przerabiam właśnie do testu CoDa i dodaje grawitacje... Ale zastanawiam się w jaki sposób rozwiązać ustawienie grawitacji oraz ilość punktów za poziom... Jakieś pomysły?
Edit: Yeah - dodałem


Aktualnie funkcja, która daje graczu grawitacje wygląda tak:
wartosc_grawitacji_gracza[id] = ((get_user_gravity(id)*800)-PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1))/800
set_user_gravity(id, wartosc_grawitacji_gracza[id])
Ma ktoś lepszy pomysł? Później zastąpię 800 cvarem sv_gravty (czy jakoś tak

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 24.07.2011 23:11
#3
Napisano 25.07.2011 09:10
a Respekt jest od tego że jak już wbijesz pkt wszędzie na MAX to wtedy ładujesz w respekt i im więcej masz w nim pkt tym widać że masz większy respekt

Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#4
Napisano 25.07.2011 10:44
Więc jeżeli ktoś by miał 100 punktów, i miało by to mu dawać współczynnik 0,1 to jego grawitacja wynosiła by 0,1*800(domyślnie)=80
Jeżeli by miał punktów 500 to jego współczynnik równałby się 0,5*800=400 - czyli ktoś kto ma więcej punktów, ma większą grawitacje


Aczkolwiek wczoraj w nocy wziąłem kartkę i napisałem "pseudokod" mający wyeliminować ujemną grawitację oraz ustawić minimalny współczynnik na 0,125.
I naszła mnie jeszcze taka myśl, że jeżeli chcesz mieć 6 statystyk, to można by było zamiast 2, dodawać 3 punkty za 1 level... Wtedy dalej można by zachować standardowe limity (tzn. maks_lvl/2) i można by przypisać tyle samo maksymalnie punktów, co w przypadku 4 statystyk, bez żadnych dodatkowych zabaw. A tak btw: macie jakieś pomysły na nowe statystyki?

PS. Oczekujesz bezpłatnej pomocy?

![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Edit: Zapomniałem dodać: oczywiście moje rozwiązanie wiąże się z edycją wszystkich klas i dodaniem do nich nowej "stałej" jaką jest wartość grawitacji gracza (czy tam respektu), oraz zmiana cod_register_class na taki, który uwzględnia dodatkowe statystyki
![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)

![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Edit2: Zapomniałem dodać również, że klasy ze zmniejszona grawitacją (po przez fun lub fakemete) mogą się wraz z silnikiem CoDa "gryźć"

![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
PS2. Ta wartość i tak musi być floatem, ale jakiś wzór by mi się przydał, który przeliczałby ilość punktów na wartość float

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 25.07.2011 11:26
#5
Napisano 25.07.2011 17:03
Sorry za offtop.
#6
Napisano 25.07.2011 17:59

A w jaki sposób zamieniałeś punkty na grawitacje? Możesz się tym podzielić? PS. Podzielisz się również informacją ile wziąłeś za taką usługę?

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 25.07.2011 18:00
#7
Napisano 25.07.2011 18:36
new Float:gravminus = floatdiv(floatmul(float(Grawitacja[id]),3.0),800.0);
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id)-gravminus);
Tyle podpowiem

Nie powiem ile skasowałem za tę statystykę bo nie wypada tak.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 25.07.2011 18:36
#8
Napisano 25.07.2011 19:52

Edit: Trochę dokumentacji i... Zaje!@#$% podpowiedź

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 25.07.2011 20:58
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych