Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 21.07.2011 09:15
Umie ktoś dodać dodatkową statystykę np "Grawitacja" czyli 5 statystykę ?
Albo Respekt i wtedy ta opcja nic nie daje a można pkt w nią pakować
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#2
Napisano 24.07.2011 22:26
Dodanie respektu to jest banał Tylko na !@#$ Ci on, skoro nic dodawać nie będzie? Gracze nie będą w niego ładować punktów (ktoś się pokapuje, że to nic nie daje )
Przerabiam właśnie do testu CoDa i dodaje grawitacje... Ale zastanawiam się w jaki sposób rozwiązać ustawienie grawitacji oraz ilość punktów za poziom... Jakieś pomysły?
Edit: Yeah - dodałem Ale dziś już nie mam czasu na poprawki (których jest sporo) Np. ujemna grawitacja przy zbyt dużej ilości punktów)
Aktualnie funkcja, która daje graczu grawitacje wygląda tak:
wartosc_grawitacji_gracza[id] = ((get_user_gravity(id)*800)-PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1))/800
set_user_gravity(id, wartosc_grawitacji_gracza[id])
Ma ktoś lepszy pomysł? Później zastąpię 800 cvarem sv_gravty (czy jakoś tak )
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 24.07.2011 23:11
#3
Napisano 25.07.2011 09:10
a Respekt jest od tego że jak już wbijesz pkt wszędzie na MAX to wtedy ładujesz w respekt i im więcej masz w nim pkt tym widać że masz większy respekt
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#4
Napisano 25.07.2011 10:44
Więc jeżeli ktoś by miał 100 punktów, i miało by to mu dawać współczynnik 0,1 to jego grawitacja wynosiła by 0,1*800(domyślnie)=80
Jeżeli by miał punktów 500 to jego współczynnik równałby się 0,5*800=400 - czyli ktoś kto ma więcej punktów, ma większą grawitacje a chyba chodziło, żeby uzyskać odwrotny efekt
Aczkolwiek wczoraj w nocy wziąłem kartkę i napisałem "pseudokod" mający wyeliminować ujemną grawitację oraz ustawić minimalny współczynnik na 0,125.
I naszła mnie jeszcze taka myśl, że jeżeli chcesz mieć 6 statystyk, to można by było zamiast 2, dodawać 3 punkty za 1 level... Wtedy dalej można by zachować standardowe limity (tzn. maks_lvl/2) i można by przypisać tyle samo maksymalnie punktów, co w przypadku 4 statystyk, bez żadnych dodatkowych zabaw. A tak btw: macie jakieś pomysły na nowe statystyki? )
PS. Oczekujesz bezpłatnej pomocy? I by wypadało, żebyś dał swoje sma CoDa
Edit: Zapomniałem dodać: oczywiście moje rozwiązanie wiąże się z edycją wszystkich klas i dodaniem do nich nowej "stałej" jaką jest wartość grawitacji gracza (czy tam respektu), oraz zmiana cod_register_class na taki, który uwzględnia dodatkowe statystyki No i jest jeszcze inna zasadnicza wada: można kompilować później te klasy tylko lokalnie (choć jak się uprzesz to i przekompilujesz przez WWW, ale to dużo zabawy jest ), ponieważ trzeba zmodyfikować codmod.inc (albo zrobić sobie drugi plik .*inc, choć i tak będzie trzeba oryginalny inc edytować ), by dodać odpowiednie natywy
Edit2: Zapomniałem dodać również, że klasy ze zmniejszona grawitacją (po przez fun lub fakemete) mogą się wraz z silnikiem CoDa "gryźć" Więc zamiast ustawiania im współczynnika w klasie należało by dodać punktów grawitacji na start więcej
PS2. Ta wartość i tak musi być floatem, ale jakiś wzór by mi się przydał, który przeliczałby ilość punktów na wartość float Bo obecny nie jest jakiś powalający (przynajmniej mi się tak wydaje)
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 25.07.2011 11:26
#5
Napisano 25.07.2011 17:03
Sorry za offtop.
#6
Napisano 25.07.2011 17:59
A w jaki sposób zamieniałeś punkty na grawitacje? Możesz się tym podzielić? PS. Podzielisz się również informacją ile wziąłeś za taką usługę?
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 25.07.2011 18:00
#7
Napisano 25.07.2011 18:36
new Float:gravminus = floatdiv(floatmul(float(Grawitacja[id]),3.0),800.0);
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id)-gravminus);
Tyle podpowiem
Nie powiem ile skasowałem za tę statystykę bo nie wypada tak.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 25.07.2011 18:36
#8
Napisano 25.07.2011 19:52
Edit: Trochę dokumentacji i... Zaje!@#$% podpowiedź
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 25.07.2011 20:58
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych