Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problemy z komplikacją SMA.Wszystko opiszę w poście.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ciape K

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 19.07.2011 15:43

Witam,
no więc, dopiero zaczynam przygodę z SMA. i mam taki problem, że mam plik .sma Kapitana, chcę mu zmienić ADMIN_LEVEL_H na ADMIN_LEVEL_G, ale jak chcę go skomplikować wyskakują mi błędy.

Niżej podam załącznik do Mojego SMA i proszę o poprawienie błędów albo chociaż o znalezienie błędów i sam sprobuje zaradzić.
Z Góry dziękuję.

Załączone pliki


Użytkownik CSArmagedon edytował ten post 19.07.2011 15:44

  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 19.07.2011 15:53

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            824 bytes
Code size:             3632 bytes
Data size:             1216 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   22056 bytes
Done.
Kompiluje się bez problemu.

PS.

skomplikować

Nie "skomplikować", tylko "skompilować".
  • +
  • -
  • 0

#3 Ciape K

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 19.07.2011 16:15

To nie wiem czemu mi nie działa, a ten compiler.exe trzeba konfigurować czy nie? ^^

P.S Wrzuć mi skompilowanego plika.

Użytkownik CSArmagedon edytował ten post 19.07.2011 16:18

  • +
  • -
  • 0

#4 fejk

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:336
  • GG:
  • Lokalizacja:users.ini
Offline

Napisano 19.07.2011 20:11

Goliath, jeśli już mu skompilowałeś to już mu mogłeś podać linka..

łap :


http://hotfile.com/d...pitan.amxx.html

#5 Ciape K

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 19.07.2011 20:46

Kurde, próbowałem przerobić Kucacza na premium i coś mi nie wychodzi, mógł by mi ktoś pomóc SMA przerobić? :D

Tutaj macie SMA :
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kucacz (Premium)";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
	
public client_PreThink(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		ColorChat(id, RED, "[Kucacz] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
		return COD_STOP;
	}
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
	new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_DUCK)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

  • +
  • -
  • 0

#6 fejk

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:336
  • GG:
  • Lokalizacja:users.ini
Offline

Napisano 19.07.2011 21:08

no przecież to jest już gotowe..

#7 Ciape K

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 19.07.2011 21:32

Ale jak komplikuje to są errory...

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_kucacz.sma(35) : error 017: undefined symbol "ColorChat"
codclass_kucacz.sma(35) : warning 215: expression has no effect
codclass_kucacz.sma(35) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_kucacz.sma(35) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_kucacz.sma(35) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Może ktoś naprawić? :D
  • +
  • -
  • 0

#8 kapi10072

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:318
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.07.2011 22:57

Ściągnij ColorChata....
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź ;)
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D


#9 Ciape K

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 20.07.2011 13:28

Dużo mi to nie mówi.. przerób mi całego plugina na takiego jaki powinien być i będę szczęśliwy i dam reputa. :)

Chce zrobić jeszcze Rebelianta ale znowu błąd ;/

#include <amxmodx>
#include <codmod>


new const nazwa[] = "Rebeliant";
new const opis[] = "Posiada SG-552 oraz duzo HP.";
new const bronie = 1<<CSW_SG-552
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

Co ty źle zrobiłem ?

Użytkownik CSArmagedon edytował ten post 20.07.2011 15:07

  • +
  • -
  • 0

#10 kapi10072

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:318
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.07.2011 16:10

Daj mi codmod.inc bo nie mam coda.
Jest w katalogu amxmodx/scripting/include

W tym ostatnim

new const bronie = 1<<CSW_SG-552

raczej tak nie będzie, zła nazwa broni..

new const bronie = 1<<CSW_SG552



#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kucacz (Premium)";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
ColorChat(id, RED, "[Kucacz] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

Dodałem includa z colorchatem, bo nie było ale jest błąd w 44 lini czyli
if(button & IN_DUCK)

Użytkownik kapi10072 edytował ten post 20.07.2011 20:21

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź ;)
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D


#11 Ciape K

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 20.07.2011 18:03

Rebeliant już działa ale dalej mam problem z :

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kucacz (Premium)";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
        ma_klase[id] = true;
        
public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;
        
public client_PreThink(id)
{
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
        {
                ColorChat(id, RED, "[Kucacz] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
                return COD_STOP;
        }
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}
        new button = get_user_button(id);
        if(button & IN_DUCK)
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
        else
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Nadal proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#12 fejk

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:336
  • GG:
  • Lokalizacja:users.ini
Offline

Napisano 20.07.2011 18:05

kolego.. ściągnij nowego cod moda:D heh

#13 Ciape K

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 20.07.2011 18:41

Mam nowego Cod Moda.. Ale nie mogę skompliować tego kuczacza..

Dodano 20 lipiec 2011 - 18:56:
Dobra, już problemy załatwione. Dzięki za pomoc. Można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych