Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Call of Duty: Sprint Effectby DarkGL


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
45 odpowiedzi w tym temacie

#41 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.08.2011 16:43

Znalazłem buga: Jeżeli na początku rundy (podczas freezetime) wciśniemy shift to możemy biec mimo tego, że runda się jeszcze nie zaczęła :D

Edit:

tak się nie da

Da się :D Ale to wymaga edycji plików gracza i zadziała jeżeli gracz wybierze z menu "rozłącz" albo "wyjście" - jeżeli wpisze do konsoli exit, quit albo disconnect to doopa :D
Można ew. zrobić prosty, krótki plugin:
say /quit
say /exit
say /disconnect
Przywraca stary bind na shift - +speed i następnie rozłącza/wyłącza gre :D

Użytkownik A może sma? edytował ten post 14.08.2011 17:17

  • +
  • -
  • 0

#42 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 14.08.2011 16:54

Znalazłem buga: Jeżeli na początku rundy (podczas freezetime) wciśniemy shift to możemy biec mimo tego, że runda się jeszcze nie zaczęła :D


Już o tym pisałem w tym temacie ^^
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#43 Smerf!?

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:6
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 15.10.2011 19:36

szukalem go ponad 5 dni :D
dzięki .

#44 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 31.12.2011 17:33

Można tak ?:

public client_connect(id)
client_cmd(id,"bind shift +fast_run");

  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#45 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 31.12.2011 17:41

Niet ^^ wtedy gracz nie będzie mógł chodzić powoli

i trochę czasu minie zanim domyśli się że klawisz mu odbindowali :D
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#46 _Ne0_

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Płatki z mlekiem
Offline

Napisano 04.07.2013 14:34

dzięki wielkie włąsnie tego szukałem

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych