Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin dla Draka


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 soda

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 18.07.2011 14:39

Witam.
Potrzebuj aby ktos przerobil mi ten plugin:
 #include <amxmodx>
 #include <fakemeta>

 new g_ThermalOn[33];
 new tg_enabled;
 new tg_colors[2][3];

 new tg_mode, tg_color, tg_color2;

 static const PLUGIN_NAME[] 	= "Thermal Imaging Goggle";
 #define PLUGIN_AUTHOR 	"Emp`"
 static const PLUGIN_VERSION[]	= "0.1";

 public plugin_init()
 {
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
	register_cvar(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER);
	
	tg_mode = register_cvar("tg_mode", "1");
	tg_color = register_cvar("tg_color", "255 127 36");
	tg_color2 = register_cvar("tg_color2", "0 0 255");

	register_event("NVGToggle", "Event_NVGToggle", "be");
	register_forward(FM_AddToFullPack, "forward_AddToFullPack", 1);

	set_task(10.0, "Cvar_Updater", 0, "", 0, "b");
 }

 public Event_NVGToggle(id)
	g_ThermalOn[id] = read_data(1);

 public Cvar_Updater()
 {
	tg_enabled = get_pcvar_num(tg_mode);
	if( tg_enabled ){
		static color_holder[5], cvar_holder[12], i;
		get_pcvar_string(tg_color, cvar_holder, 11);
		for( i=0; i<3; i++ ){
			strbreak(cvar_holder, color_holder, 4, cvar_holder, 11);
			tg_colors[0][i] = str_to_num( color_holder );
		}
		if( tg_enabled == 2 ){
			get_pcvar_string(tg_color2, cvar_holder, 11);
			for( i=0; i<3; i++ ){
				strbreak(cvar_holder, color_holder, 4, cvar_holder, 11);
				tg_colors[1][i] = str_to_num( color_holder );
			}
		}
	}
 }

 public forward_AddToFullPack(es_handle, e, entity, host, hostflags, player, pSet)
 {
	if( player && tg_enabled && g_ThermalOn[host] ){
		set_es(es_handle, ES_RenderFx, kRenderFxGlowShell);
		if( tg_enabled == 1 || get_user_team(entity) == 1 )
			set_es(es_handle, ES_RenderColor, tg_colors[0] );
		else
			set_es(es_handle, ES_RenderColor, tg_colors[1] );
		set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderNormal);
		set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 0);
	}

	return FMRES_IGNORED;
 }

Tak aby.
Tylko terro miało podświetlonych ct a ct terro nie.
Aby podświetlone obrysy było widać przez ścianę.
I żeby nie musiało być włączony noktowizor aby kogo podświetlić.

Dodano 19 lipiec 2011 - 11:12:
@Odśwież
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych