Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Licznik lj bez color chat


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 olszyum

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 17.07.2011 17:56

Proszę o licznik lj bez color chat
  • +
  • -
  • 0

#2 berix

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 17.07.2011 21:11

można to ustawić za pomocą komend oczywiście zależy o jakim mówisz
  • +
  • -
  • 1

#3 olszyum

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 17.07.2011 23:35

mógłbyś podać taki w którym można by było wyłączyć komendą? oczywiście leci rep
  • +
  • -
  • 0

#4 berix

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 18.07.2011 00:28

np najbardziej rozwiniete statystyki lj UQ JumpStats by UNIQUE-KZ

colorchat wylaczamy omijajac wartos - a w cvarze kz_uq_connect np. kz_uq_connect "bdehklmn".
szczegoly
// What should work when players connect to the server:
// 0 = none
// a = colorchat
// b = stats
// c = speed
// d = showpre
// e = strafe stats
// f = beam
// g = duck stats for mcj
// h = shows message when your bhop prestrafe is failed
// i = show multibhop pre
// j = show prestrafe after duck
// k = show lj prestrafe
// l = show edge
// m = show edge when fail (without block)
// n = enable sounds
kz_uq_connect „abdehklmn”

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych