Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie smoke/frosta na koniec rundy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 olszyum

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 17.07.2011 16:21

Witam. Poszukuję pluginy który kiedyś widziałem na necie a teraz go nie mogę znaleźć za holerę :D . Opis pluginu: blokowanie/uniemożliwienie wyrzucenia smoke/frosta na koniec rundy . Powód - taki smok na koniec rundy potrafi zcrashować serwer. Bardzo pilne . Proszę o pomoc . Oczywiście poleci reput .
  • +
  • -
  • 0

#2 Antol4ek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Anatoliy
  • Lokalizacja:Przevail
Offline

Napisano 17.07.2011 16:31

Grenade Control v2.0
This plugin provides total control of how many grenades can be bought by a given player. Using the config file you can define several cvar values
( all set within a config file located in 'addons/amxx/configs/' called 'grenade_control.cfg':

CVARS
mp_grencontrol // enable/disable plugin
mp_grencontrol_maxfb // number of FB's allowed per round
mp_grencontrol_maxhe // number of HE's allowed per round
mp_grencontrol_maxsg // number of SG's allowed per round
mp_grencontrol_warn // number of warnings before punishment
mp_grencontrol_damage // Slap them for x damage after max warnings

Załączony plik  grenade_control.sma   8,44 KB  36 Ilość pobrań
  grenade_control.amxx
Załączony plik  grenade_control.amxx   6,86 KB  7 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#3 olszyum

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 17.07.2011 16:35

@UP
Nie chodziło mi o to przeczytaj dokładnie opis pluginu/tematu
  • +
  • -
  • 0

#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.07.2011 01:41

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define VERSION "0.1"

new bool:g_bEndOfRound = false;

public plugin_init() {
register_plugin("Blokada smoke", VERSION, "diablix")

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
register_logevent("eventRoundStart",2, "1=Round_End");
register_event("HLTV", "eventRoundEnd", "a", "1=0", "2=0");
}

public eventRoundStart() g_bEndOfRound = false
public eventRoundEnd() g_bEndOfRound = true;

public fwCmdStart(id, iUC_HANDLE, Seed){
if(!g_bEndOfRound) return FMRES_IGNORED;

new iButtons = get_uc(iUC_HANDLE, UC_Buttons);
new iWeapon = get_user_weapon(id);

if(iWeapon == CSW_SMOKEGRENADE && (iButtons & IN_ATTACK)){
set_uc(iUC_HANDLE, UC_Buttons, iButtons & (~IN_ATTACK));

return FMRES_SUPERCEDE;
}

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych