Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

Poszukuję 2 skilli lub poradnika jak je robić.

PokeMod

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 BanaN.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Wlkp
Offline

Napisano 16.07.2011 09:45

Witam. Poszukuje 2 skilli do pokemoda, mianowicie Avalanche i coś dobrego dla Lugii.
Zadowoli mnie również poradnik jak tworzyć nowe skille.
  • +
  • -
  • 0

#2 MisioZelka

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Zduńska Wola
Offline

Napisano 16.07.2011 10:21

public Avalanche(id, skill, props)
 {
	poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_WADE)

	new level = SHOCK_WAVE_DAMAGE*SkillLevel(id, skill)
	new radius = SHOCK_WAVE_RADIUS + level

	new Float:attack_origin[3];
	pev(id, pev_origin, attack_origin);
	skillAoEdamage(id, attack_origin, radius, level, skill, AOE_IGNORE|AOE_MAXDAM, _, STATUS_FROZEN, -1);

	FVecIVec( attack_origin, origin[id] );

	// blast circles
	message_begin( MSG_PAS, SVC_TEMPENTITY, origin[id] )
	write_byte(TE_BEAMCYLINDER)
	write_coord( origin[id][0])
	write_coord( origin[id][1])
	write_coord( origin[id][2] - 16)
	write_coord( origin[id][0])
	write_coord( origin[id][1])
	write_coord( origin[id][2] - 16 + radius/2)
	write_short( SPRITE_INDEX[SPR_STEAM1] )
	write_byte( 0 )	// startframe
	write_byte( 0 )	// framerate
	write_byte( 25 )	// life
	write_byte( 16 )	// width
	write_byte( 0 )	// noise
	write_byte( 0 )   // r
	write_byte( 0 )   // g
	write_byte( 200 ) // b
	write_byte( 150 )	//brightness
	write_byte( 0 )	// speed
	message_end()

	return SKILL_USED;
 }

Własnego skilla ci nie podam a poradnika jak się pisze skille też nie będę pisał.
  • +
  • -
  • 0
PokeMod V2 By MisioZelka - Na Sprzedaż.
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych