Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odblokowywanie menu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 16.07.2011 08:20

Witam mam 2 następujące problemy.
Mam sklep z dolarami i chciał bym aby działało to na podstawie fragów.
Przykład:
Posiadam 51 fragów i 15dolarów
1. Test [Dostajesz x] [10 dolarów] [50zabić] - tego mogę użyć gdy mam 10 dolarów i 50zabić
2. Test 2 [Dostajesz x] [12 dolarów] [100zabić] - tego nie mogę użyć mimo że mam 12 dolarów nie posiadam 100zabić.

Po prostu chce zrobić podwójne wymagania aktualny kod który mi nie działa nie wiem czemu.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <engine>
#include <csx>

native cod_get_user_coins(id)
native cod_set_user_coins(id, wartosc);

#define PLUGIN "Sklep"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /test", "menum");
	// Add your code here...
}
public menum(id) 
{
		new menu = menu_create("\ySklep by \r[AvP] ELOS:", "wybieraniem");
		menu_additem(menu, "\wTest \r[5monet]\y[50killow]", "1", 0);
		menu_additem(menu, "\wTest \r[5monet]\y[900killow]", "2", 0);
		
		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
		
		menu_display(id, menu, 0);
}

public wybieraniem(id, menu, item, param[])
{
		if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new id = param[0]
	static stats[8], body[8]
	get_user_stats(id, stats, body)
	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	new data[6], iName[64];
	new zaccess, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
{
	case 1:
	{
	if(kasa >= 5 && stats[0] >= 50)
	{
	cod_set_user_coins(id, kasa-5);
	ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Strate Monet nie bawi sie testem ;]^x01 !");
	}
	else
	ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci bezlitosnych dolarow lub nie masz odpowiedniej ilosci zabic")
	}
	case 2:
	{
	if(kasa >= 5 && stats[0] >= 900)
	{
	cod_set_user_coins(id, kasa-5);
	ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Strate Monet nie bawi sie testem ;]^x01 !");
	}
	else
	ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci bezlitosnych dolarow lub nie masz odpowiedniej ilosci zabic")
	}
      }
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
}

2 rzecz nie chce robić aby pisało
Nie masz wystarczajacej ilosci bezlitosnych dolarow lub nie masz odpowiedniej ilosci zabic
tylko
Nie masz wystarczajacej ilosci bezlitosnych dolarow
ale za to chce gdy nie mamy odpowiedniej ilości fragów mamy szarą opcje i nie możemy wybrać.


Jeżeli potrafisz to naprawić proszę o pomoc za każdy rozwiązany problem dam +





Edit problem z fragami rozwiązałem teraz potrzebuje pomocy do 2 rzeczy.

Użytkownik ELOS edytował ten post 16.07.2011 09:26

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 zryty

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.07.2011 08:22

Nie wiem jak sobie poradziłeś z wcześniejszym ale wygląda mi na to że string porównywałeś z liczbą, a kod wygląda tak: (nie testowany)
public menum(id) 
{

	static stats[8], body[8]
	get_user_stats(id, stats, body)
	new menu = menu_create("\ySklep by \r[AvP] ELOS:", "wybieraniem");
	
	static stats[8], body[8]
	get_user_stats(id, stats, body)
	if(str_to_num(stats)>= 50){
		menu_additem(menu, "\wTest \r[5monet]\y[50killow]", "1", 0);
	} else {
		menu_additem(menu, "\dTest [5monet][50killow]", "1", 0);
	}
	if(str_to_num(stats)>= 900){
		menu_additem(menu, "\wTest \r[5monet]\y[900killow]", "2", 0);
	}else{
		menu_additem(menu, "\dTest [5monet][900killow]", "2", 0);
	}
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	
	menu_display(id, menu, 0);
}

i 2 część:
switch(key)
{
	case 1:
	{
		if(str_to_num(stats) < 50)
			return PLUGIN_HANDLED;
			
		if(kasa >= 5 && str_to_num(stats) >= 50)
		{
			cod_set_user_coins(id, kasa-5);
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Strate Monet nie bawi sie testem ;]^x01 !");
		}
		else
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci bezlitosnych dolarow")
	}
	case 2:
	{
		if(str_to_num(stats) < 900)
			return PLUGIN_HANDLED;
		
		if(kasa >= 5 && str_to_num(stats) >= 900)
		{
			cod_set_user_coins(id, kasa-5);
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Strate Monet nie bawi sie testem ;]^x01 !");
		}
		else
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci bezlitosnych dolarow")
	}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych