Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

He nie rani druzyny ? Cos nie tak


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Emulov.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 15.07.2011 21:48

HE nie ranią drużyny - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Witam, starałem się to wgrać na serwer i plugin nie działa. Mógłby ktoś ogarnąć .sma i powiedzieć co jest nie tak ?

Mam moduł włączony, dopisałem cvar do amxx.ini, wrzucilem plik do amxmodx/plugins i dopisalem do plugins.ini a nadal nie działa.


SMA -

// mp_friendly_grenade_damage 2 - nie zadaje obrazen graczom z teamu ani rzucajacemu, 1 - HE nie zadaje obrazen rzucajacemu, 0 - normalne obrazenia
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define DMG_GRENADE ( 1 << 24 )

new fdamage
public plugin_init()
{
	register_plugin("No Team/Self Damage", "0.1", "Exolent");
	//Limited to HE only
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwdPlayerDamage", 0);
	fdamage = register_cvar("mp_friendly_grenade_damage", "2")
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fwdPlayerDamage(victim, inflicter, attacker, Float:fDamage, bitDamage)
{
	new damage = get_pcvar_num(fdamage)
	if (damage && ( bitDamage & DMG_GRENADE ))
	{
		if(is_user_alive(victim) && victim==attacker)
		{
			SetHamParamFloat(4, 0.0)
			return HAM_IGNORED
		}
		if (damage == 2)
		{
			if(is_user_alive(victim) && get_user_team(victim)==get_user_team(attacker))
			{
				SetHamParamFloat(4, 0.0)
			}
		}
	}
	return HAM_IGNORED
} 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#2 Kserokopie

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:148
  • Imię:krzysiek
  • Lokalizacja:okolice opoczna
Offline

Napisano 16.07.2011 10:28

Jakieś logi może podaj.
  • +
  • -
  • 0

#3 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 16.07.2011 10:36

zmien
SetHamParamFloat(4, 0.0)
return HAM_IGNORED

na
SetHamParamFloat(4, 0.0)
return HAM_HANDLED


oraz pod SetHamParamFloat(4, 0.0)dodaj
return HAM_HANDLED

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#4 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 16.07.2011 11:03

Zamiast
SetHamParamFloat(4, 0.0)

daj
return HAM_SUPERCEDE;
i powinno śmigać.


Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#5 Emulov.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 16.07.2011 15:12

Nadal nie dziala, cóż : <

#6 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 17.07.2011 14:03

Łap

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define DMG_GRENADE ( 1<<24 )

public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(this, inflicter, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits & DMG_GRENADE)
{
if(is_user_alive(this) && get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
{
return HAM_SUPERCEDE
}
}
return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych