Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Wgrałem RS i działa tylko połowa

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szczepan

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:23
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.07.2011 10:25

Witam
Ostatnio wgrałem rs na serwer, a tak konkretnie to 10 muzyczek i mam problem ponieważ gra tylko 5. Pozostałe po prostu nie działają. W załączniku niedziałające muzyczki. Może ktoś będzie wiedział co jest przyczyną. ( dodam jeszcze, zę te rs brałem z różnych serwerów więc skoro u innych działało to czemu nie działa mi? )

Z może to wina pluginu. Takie moje sma: Jeżeli to jest przyczyną prosiłbym o podanie jakiegoś działającego.

#include <amxmodx>

new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/1z10.mp3","sound/misc/2z10.mp3","sound/misc/3z10.mp3","sound/misc/4z10.mp3","sound/misc/5z10.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/6z10.mp3","sound/misc/7z10.mp3","sound/misc/8z10.mp3","sound/misc/9z10.mp3","sound/misc/10z10.mp3"}

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

public plugin_precache()
{
new i
for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
precache_generic(sounds_ct[i])

new u
for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
precache_generic(sounds_terro[u])
}

public ct()
{
client_cmd(0,"stopsound")

client_cmd(0, "mp3 stop")

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}

public terro()
{
client_cmd(0,"stopsound")

client_cmd(0, "mp3 stop")

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}

Załączone pliki

  • Załączony plik  2z10.mp3   208,13 KB  37 Ilość pobrań
  • Załączony plik  3z10.mp3   249,43 KB  15 Ilość pobrań
  • Załączony plik  4z10.mp3   394,36 KB  31 Ilość pobrań
  • Załączony plik  5z10.mp3   256,56 KB  34 Ilość pobrań
  • Załączony plik  7z10.mp3   145,25 KB  18 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#2 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 15.07.2011 10:32

Wg. mnie to raczej wina rs'a ale równie dobrze mogą być to źle skonfigurowane nutki.
Polecam zrobić rs'a na pluginie Easy End Round Sounds albo Alt End Round Sounds.
Ps. Żeby było czytelniej polecam to dać w kodzie.
#include <amxmodx>

new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/1z10.mp3","sound/misc/2z10.mp3","sound/misc/3z10.mp3","sound/misc/4z10.mp3","sound/misc/5z10.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/6z10.mp3","sound/misc/7z10.mp3","sound/misc/8z10.mp3","sound/misc/9z10.mp3","sound/misc/10z10.mp3"}

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

public plugin_precache()
{
new i
for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
precache_generic(sounds_ct[i])

new u
for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
precache_generic(sounds_terro[u])
}

public ct()
{
client_cmd(0,"stopsound")

client_cmd(0, "mp3 stop")

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}

public terro()
{
client_cmd(0,"stopsound")

client_cmd(0, "mp3 stop")

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}

Użytkownik BliBs_Pl edytował ten post 15.07.2011 10:33

  • +
  • -
  • 0

#3 Power Play

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Braga
Offline

Napisano 15.07.2011 10:33

Dopisałeś pod konic muzyczki w roundsound.ini np sound/misc/rs/7.mp3. Dodaj Format muzyki w jakim wycinałeś to ważne ;)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych