Sam nóż
Kewin. (ZeZ)
15.07.2011
Szukalem i szukalem , ale znalezc dobrze wytlumaczonej tej funkcji nie znalazlem 
Wiec proszę Was
Kto mi powie jak zrobić w Klasie ,np. Ninja zeby miala Only Knife?
Wzorujmy sie na tym jak by to wygladalo:
Dam +

Wiec proszę Was

Kto mi powie jak zrobić w Klasie ,np. Ninja zeby miala Only Knife?
Wzorujmy sie na tym jak by to wygladalo:
#include <amxmodx> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Mroczny Ninja"; new const opis[] = "Zmniejszona grawitacja i widoczność, 1/2 zabicie z noza"; new const bronie = 0; new const zdrowie = -5; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 50; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Dam +

BliBs_Pl
15.07.2011
Include'ujesz to:
Rejestrujesz publica:
Dodajesz go:
To jest logiczne, wystarczy dokumentację trochę przejrzeć. To jest w module fun.
I wszystko ma wyglądać tak:
Ps. Radziłbym do public'a Spawn wrzucić również niewidkę i grawitkę.
#include <hamsandwich>
Rejestrujesz publica:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
Dodajesz go:
public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie give_item(id, "weapon_knife"); // daje nóż danej osobie } }
To jest logiczne, wystarczy dokumentację trochę przejrzeć. To jest w module fun.
I wszystko ma wyglądać tak:
#include <amxmodx> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Mroczny Ninja"; new const opis[] = "Zmniejszona grawitacja i widoczność, 1/2 zabicie z noza"; new const bronie = 0; new const zdrowie = -5; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 50; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie give_item(id, "weapon_knife"); // daje nóż danej osobie } }
Ps. Radziłbym do public'a Spawn wrzucić również niewidkę i grawitkę.
A może sma?
15.07.2011

Edit: Ehhh... Spóźniłem się...
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 15.07.2011 08:36