/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Strzalka";
new const opis[] = "Klasa na Immunitet, 1/7 MP5, Niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Pun.Pun.pl.", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
f(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damage > 10.0 && random_num(1,7) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 14.07.2011 23:33
#2
Napisano 15.07.2011 02:03
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Strzalka";
new const opis[] = "Klasa na Immunitet, 1/7 MP5, Niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Strzalka] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_MP5NAVY && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Masz Powinno dzialac
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
#3
Napisano 15.07.2011 08:43
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Strzalka";
new const opis[] = "Klasa na Immunitet, 1/7 MP5, Niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Pun.Pun.pl.", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damage > 10.0 && random_num(1,7) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Błędy: brak klamer w cod_class_disabled(id)
oraz na końcu przy ifie brak litery i napisałeś: f(warunek) zamiast if(warunek)
Dodałeś jeszcze zmienną weapon == get_user_weapon(idattacker), by w warunku poniżej jej nie wykorzystać
#4
Napisano 15.07.2011 09:20
Ps. Kompilacja tego działa.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Strzalka"; new const opis[] = "Klasa na Immunitet, 1/7 MP5, Niewidzialny"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 50; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Pun.Pun.pl.", nazwa); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damage > 10.0 && random_num(1,7) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
#5
Napisano 15.07.2011 13:12
na Flage H
na flage A
a chodzi im o Level
Troche chyba sie nie znaja trzeba im napisac co jaka flaga robi
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
#6
Napisano 15.07.2011 14:40
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Strzalka"; new const opis[] = "Klasa na Immunitet, 1/7 MP5, Niewidzialny"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 50; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "www.Cs-Pun.Pun.pl."); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.Cs-Pun.Pun.pl.", nazwa); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damage > 10.0 && random_num(1,7) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Pan BooYaka edytował ten post 15.07.2011 14:41
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
klasa ProlemNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Problem czas cod modNapisany przez Anonimowy09, 07.01.2025 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
[KOSZ] klanyNapisany przez Anonimowy09, 30.12.2024 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych