Mam pytanie o przykładowy perk: podręcznik szpiega
On ma ubiór wroga i problem jest taki że ja mam 1 niestandardowy model dla T i 1 niestandardowy dla CT (wojskowe modele)
Na standardzie biega standardowy model ale gdy zmienię to:
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}na:
new CT_Skins[4][] = {"CTCod"};
new Terro_Skins[4][] = {"CTCod"}to wtedy biegają niestandardowe modele (tak jak powinny) w CT raz działa ok raz nie a w Terro wcale.
Lokalizacja nowych modeli:
models/player/CTCod/CTCod/mdl
models/player/TCod/TCod.mdl
jak powinna wyglądać funkcja klasy / perka ?
Użytkownik radek_b11 edytował ten post 14.07.2011 17:59


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









