Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o małe przerobienie ultimate_sound.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Buker

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Lokalizacja:TJE
Offline

Napisano 03.01.2009 16:04

Witam.
Chciałbym prosic o przerobienie ultimate_sound z angielskimi dźwiękami tak, aby zostały tylko dźwięki i napisy przy zostaniu np.1CT vs 2TT. Chodzi dokładnie o dźwięki "oneandonly" i "maytheforce", oraz napisy, które wg. pliku *.sma wyglądają tak:
new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
"%i terrorist vs %i CT^n%s: Teraz wszystko zalezy od ciebie!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: Mamy nadzieje, ze masz przy sobie apteczke :)",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: Wszyscy czlonkowie twojej druzyny polegli! Milej zabawy!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: Teraz zostales sam... Zyczymy powodzenia!"}

new messageshp[MESSAGESHP][] = {
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Teraz wszystko zalezy od ciebie!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Mamy nadzieje, ze masz przy sobie apteczke :)",
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Wszyscy czlonkowie twojej druzyny polegli! Milej zabawy!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Teraz zostales sam... Zyczymy powodzenia!"}
Z góry dziekuje.
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych