Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana Modelu gracza na leżącą broń - Jak?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 13.07.2011 19:33

Jak w temacie. Próbowałem funkcją cs_set_user_model ale broń jest w miejscu głowy a to mnie nie satysfakcjonuje. Chciałem Zrobić też to, że gracz ma zmieniony model na leżacy ale nie dało rade. Poradzi ktoś?
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.07.2011 13:31

Chcesz zrobić np. chodzące M4A1 i strzelające? :o

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 14.07.2011 14:24

Żeby gracz miał model jakiejkolwiek broni. m4 dałem dla przykąłdu. nie strzelające w tym momencie ma zablokowane inne bronie. O To mi chodzi.

ca_set_user_model zmienia model ale jest on w powietrzu a chodzi mi o lerzące.

Użytkownik CheQ edytował ten post 14.07.2011 14:25

  • +
  • -
  • 0

#4 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 14.07.2011 17:14

w_m4a1.mdl używasz ?
  • +
  • -
  • 0

#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 14.07.2011 17:59

bron lewituje nadal. chcę zeby byla na ziemi. posiadA ktos jakis pomysl?
  • +
  • -
  • 0

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 14.07.2011 18:18

	engfunc(EngFunc_SetModel, id, "models/w_m4a1.mdl");
engfunc(EngFunc_DropToFloor, id);

Może tak?
  • +
  • -
  • 1

#7 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 14.07.2011 18:58

co prawda modelu gracza nie zmienia, ale za to drugie + dzięki wielkie.;)

A czym go podnieść?

Użytkownik CheQ edytował ten post 14.07.2011 19:21

  • +
  • -
  • 0

#8 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.07.2011 22:40

ustawić mu originy += 15 czy coś ;d?

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#9 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.07.2011 00:06

Zwiększyć trzeci element tablicy

new Float:fOrigin[3];
pev(id, pev_origin, fOrigin);

fOrigin[2] += 15.0; // 15 w górę

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych