Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmiana dźwięków broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 13.07.2011 11:54

Witam

Potrzebuję pluginu na podmianę dźwięku broni...
i nie dawajcie mi weapons replecement bo jeżeli chodzi o dźwięki to on nie odtwarza a podmienia...

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#2 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.07.2011 12:22

Wyciągnięte z Brass Knuckles

Spoiler


W kodzie masz komentarzami opisane co gdzie wpisać. A nazwy broni masz tu: Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X w kolumnie Name.

#3 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 13.07.2011 13:22

kurcze nie bardzo rozumiem :P

Mam broń M4 i AK
modele podmienione a dźwięki:

AK: (lokalizacja nowego dźwięku)
sound/weapons/SCod/ak47-1.wav
sound/weapons/SCod/ak47-2.wav

M4:(lokalizacja nowego dźwięku)
sound/weapons/SCod/m4a1-1.wav
sound/weapons/SCod/m4a1_unsil-1.wav
sound/weapons/SCod/m4a1_unsil-2.wav

i jak mam to w pluginie umieścić ?

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 13.07.2011 13:58

Nie można zmienić dźwięków strzałów broni. Wszystkie inne da się zmienić w modelu (zdekompiluj model, zmień ścieżki dźwięków w pliku .qc, skompiluj model).

Użytkownik Goliath edytował ten post 13.07.2011 14:01

  • +
  • -
  • 0

#5 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.07.2011 13:59

Ja bym zrobił inaczej.

Zdekompilowałbym model, np. Milkshapem. Zeedytował bym plik qc, w którym są informacje o dźwiękach i zmienił na swoje, a następnie skompilowałbym.
Sposób działa, sprawdzony przeze mnie. Obsługa programu jest prosta, otwierasz, bierzesz Tools i jest tam gdzieś Decompiling HL MDL (? chyba tak napisane), jest tam też z kompilowaniem.

@up wyprzediłeś mnie...

Użytkownik Nomaf edytował ten post 13.07.2011 14:01

  • +
  • -
  • 0

#6 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 13.07.2011 17:26

Mam ten program MilkShape 3D ale nie widzę tam nigdzie dekompilacji a jak chcę wybrać plik to mogę tylko w rozszerzeniu: .ms3d
Gdzie ta opcja dekompilacji jest?

Dodano 13 lipiec 2011 - 18:30:
znalazłem na internecie takie coś "Kompilator StudioMDL oraz dekompilator MDLdec"

Takie małe info dla osób które tez chciały by się tym pobawić

Dodano 13 lipiec 2011 - 18:50:
zdekompilowałem ale nie ma nic o dźwięku: ak47-1.wav

// 6 animation sequence(s)
$sequence "idle1" "idle1" fps 30 
$sequence "reload" "reload" fps 33 {
  { event 5004 14 "weapons/ak47_clipout.wav" } 
  { event 5004 41 "weapons/ak47_clipin.wav" } 
  { event 5004 63 "weapons/ak47_boltpull.wav" } 
 }
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 9 "weapons/ak47_boltpull.wav" } 
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5001 0 "22" } 
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5001 0 "22" } 
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5001 0 "22" } 

Użytkownik radek_b11 edytował ten post 13.07.2011 17:50

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#7 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 13.07.2011 18:20

Nie można zmienić dźwięków strzałów broni.

Przecież wyraźnie napisałem. Najwyżej możesz dodać, aby nowy dźwięk się nakładał na stary, ale nieciekawie to będzie brzmieć (a na dodatek każdy gracz będzie słyszał tylko stare dźwięki, gdy ktoś inny będzie strzelać). Zmień:
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5001 0 "22" } 
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5001 0 "22" }

Na np.:
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5004 0 "weapons/SCod/ak47-1.wav" } 
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5004 0 "weapons/SCod/ak47-2.wav" }
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5004 0 "weapons/SCod/ak47-1.wav" }

Poprawnie możesz zmienić tylko pozostałe dźwięki np. przeładowywania.

Użytkownik Goliath edytował ten post 13.07.2011 18:21

  • +
  • -
  • 0

#8 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 13.07.2011 19:01

czyli to co podałeś będzie powodować nakładanie się dźwięku tak ?

A skąd ten plugin wie z jakiego dźwięku skorzystać by był jakiś odgłos strzału ?

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#9 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.07.2011 19:05

To nie plugin, tylko model. Dlaczego miałoby powodować nakładanie się dźwięków? A jak się tworzy nowy model z innymi dźwięki, to się nakładają? nie. No chyba, że w silniku są jakieś funkcje, oświeć mnie.
  • +
  • -
  • 0

#10 aCe*

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:51
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 14.07.2011 18:36

GHW Weapon Replacement 1.3 - AMXX.pl: Support AMX Mod X




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych