Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasy codmoda


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 M4LY

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 13.07.2011 06:56

Witam, Ja zaczynam zabawe z amxx i próbuje twozyć nowe klasy codmod. Robie to na podstawie tych co ściągnoełm z internetu tylko zmieniam bron, staty itp. A moja sprawa to jak dodać natychmiastowe zabićie z noża.


Może ktoś od razu Skompilować??

Dodano 13 lipiec 2011 - 07:57:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "[Premium]Niezniszczalny";
new const opis[] = "Ma dużo HP,Krowe,noz komandosa";
new const bronie = 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id) //(id) to gracz , a 0 to wszyscy, uzywamy (id)!!
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Chacku", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE; //To nie pozwala PLUGINOWI pokazywać w kółko to samo ze klasa jest Premium
}
  • +
  • -
  • 0

#2 NimFresh

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:151
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:yyyy
Offline

Napisano 13.07.2011 08:37

*.sma Naszej klasy będzie wyglądać tak: (Niżej wytłumaczę co od czego)

#include <amxmodx> 
#include <codmod> 

new const nazwa[] = "Alucard"; 
new const opis[] = "Posiada M4a1 , Deagle, nawet szybkii"; 
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE; 
new const zdrowie = 15; 
new const kondycja = 40; 
new const inteligencja = 5; 
new const wytrzymalosc = 5; 


public plugin_init() 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



#include <codmod>


* Wymagany plik codmod.inc który musimy wrzucić do folderu include naszego kompilatora.
* Dołącza plik nagłówkowy CodModa dzięki któremu będziemy mogli używać natywów takich jak na przykład cod_register_class.


new const nazwa[] = "Alucard";


* Nazwa naszej klasy - u nas będzie to Alucard.


new const opis[] = "Posiada M4a1 , Deagle, nawet szybki";


* Tutaj dajemy opis naszej klasy


new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;


* Tutaj określamy jakie bronie ma mieć Alucard.
* Przed każdą bronią dodajemy 1<<
* Jeżeli chcemy dodać następną to wstawiamy | - pełni rolę czegoś w rodzaju.. przecinka.


new const zdrowie = 15;


* Punkty statystyki zdrowie jakie klasa dostanie na start.
* Czyli w naszym przypadku jeżeli damy dodatkowe 15 zdrowia to na start będziemy mieli 115 hp


new const kondycja = 40;


* Ilość punktów kondycji jaką Alucard ma dostać na start.
* To zastępuje dawne procenty szybkości naszej klasy


new const inteligencja = 5;


* Punkty inteligencji na start.


new const wytrzymalosc = 5;


* Punkty wytrzymalosci na start.
* Można używać zamiast kamizelek.



W plugin_init rejestrujemy Alucarda, żeby pojawił się w menu wybierania klas:



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 13.07.2011 11:07

A moja sprawa to jak dodać natychmiastowe zabićie z noża.



Wzoruj się na klasie Komandos, wklej wszystko co zaczyna się na "ham" ^^



@UP

Zamiast kopiować poradnik nauczyłbyś się czytać ze zrozumieniem.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 13.07.2011 11:08

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych