Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
MySQL

Levele i exp nie zapisują sie do bazy

MySQL

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.07.2011 00:08

Tak wygląda w .sma zapis na mysql

/*================================================================================
						[MySQLx Vars, other]
=================================================================================*/
new Handle:g_hTuple;
new g_szAuthID[33][35];
new g_szAuthIP[33][35];
new mysqlx_host, mysqlx_user, mysqlx_db, mysqlx_pass;

new const szTables[][] = 
{
	"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `mytable` ( `player_id` varchar(32) NOT NULL,`player_level` int(8) default NULL,`player_xp` int(16) default NULL,PRIMARY KEY (`player_id`) ) TYPE=MyISAM;"
}

new const WEAPONCONST[MAXLEVEL][] = { "weapon_glock18", "weapon_usp", "weapon_p228", "weapon_fiveseven", "weapon_deagle", "weapon_elite", "weapon_tmp", 
"weapon_mac10", "weapon_ump45", "weapon_mp5navy", "weapon_p90", "weapon_scout", "weapon_awp", "weapon_famas", "weapon_galil", "weapon_m3", "weapon_xm1014", 
"weapon_ak47", "weapon_m4a1", "weapon_aug", "weapon_sg552", "weapon_sg550", "weapon_g3sg1", "weapon_m249" 
}; // Give Weapons

new const WEAPONMDL[MAXLEVEL][] = { "models/w_glock18.mdl", "models/w_usp.mdl", "models/w_p228.mdl", "models/w_fiveseven.mdl", "models/w_deagle.mdl", "models/w_elite.mdl", "models/w_tmp.mdl", 
"models/w_mac10.mdl", "models/w_ump45.mdl", "models/w_mp5.mdl", "models/w_p90.mdl", "models/w_scout.mdl", "models/w_awp.mdl", "models/w_famas.mdl", "models/w_galil.mdl", "models/w_m3.mdl", "models/w_xm1014.mdl", 
"models/w_ak47.mdl", "models/w_m4a1.mdl", "models/w_aug.mdl", "models/w_sg552.mdl", "models/w_sg550.mdl", "models/w_g3sg1.mdl", "models/w_m249.mdl" 
}; // Blocks pick up weapon, don't change!

new const AMMOCONST[MAXLEVEL] = { 17, 16, 1, 11, 26, 10, 23, 7, 12, 19, 30, 3, 18, 
15, 14, 21, 5, 28, 22, 8, 27, 13, 24, 20 
}; // Weapons ID(CSW) don't change!


Stworzyłem baze i dałem takie zapytanie

CREATE TABLE `mytable` (`player_id` VARCHAR( 64 ) NOT NULL ,`player_level` INT NOT NULL DEFAULT '0',`player_xp` INT NOT NULL DEFAULT '0') ENGINE = MYISAM;


Po zamianie mapy levele się nie zapisują, ale po drugie zmienie mapy już działa, dlaczego? Na dodatek duplikuje mi siebie w bazie -.-

Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 13.07.2011 00:09

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#2 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 13.07.2011 09:21

Ile razy mam Ci to jeszcze powtórzyć....... Wykonaj to zapytanie:

ALTER TABLE `mytable` ADD PRIMARY KEY ( `player_id` );


I będzie działało. A jak nie tak to tak:
DROP TABLE `mytable`;
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `mytable` ( `player_id` varchar(32) NOT NULL,`player_level` int(8) default NULL,`player_xp` int(16) default NULL,PRIMARY KEY (`player_id`) ) TYPE=MyISAM;

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: MySQL

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych