Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Problem] Licznik rund do zmiany mapy by meProszę o jak najszybszą pomoc !


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 12.07.2011 20:56

więc tak :
Robiłem plugin dla kolegi ... ma zmiane mapy po 15 rundach
Plugin teoretycznie powinien działać ale w praktyce po każdej rundzie pokazuje tą samom ilośc rund "15"

tutaj daje kod

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#2 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 12.07.2011 21:00

Uuu :( Dużo pracy przed Tobą.

Przetestuj:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tomek"

new ilosc_rund;
new cvar_ilosc_rund;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cvar_ilosc_rund = register_cvar("ilosc_rund", "15");

register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")

ilosc_rund = get_pcvar_num(cvar_ilosc_rund);
}
public Koniec_Rundy()
ilosc_rund--

public Poczatek_Rundy()
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.2, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(0, "Do Zmiany Mapy pozostalo : %i Rund", ilosc_rund)
}

Użytkownik deLL edytował ten post 12.07.2011 21:00


#3 Gh0st

    :)

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 12.07.2011 21:03

haha ;d tak myślałem ;d dałem id bo myślałem że tak ma być! ;d a widać się myliłem

dam edit

//edit !

dziękuje działa . dam 2x + za to że pomogłeś w tak szybkim czasie p.s ;d powiedz mi dlaczego tam nie może być id ? xD wiem że to na pewno jakiś banał

Użytkownik Gh0st edytował ten post 12.07.2011 21:05

  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 12.07.2011 21:10

ID - jest to ID gracza, nie serwera, nie wydarzenia tylko gracza. Jeśli chcesz coś pokazać graczowi dajesz id np. client_cmd(id..

A licznik rund nie korzysta z ID bo nie jest graczem ? :P

Mogłoby być tak:

public Poczatek_Rundy()	
{
for(new i=1; i<33; i++) {

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.2, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(i, "Do Zmiany Mapy pozostalo : %i Rund", ilosc_rund)
}
}


ale po co jak 0 = wszyscy gracze ;)

#5 Gh0st

    :)

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 12.07.2011 21:11

Już rozumiem :)
z pawnem / amxx zaczołem niedawno
i wiem że czeka mnie dużo pracy
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych