Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zmienienie opisów klas - problem

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Remix

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Wiesiek !!
  • Lokalizacja:S-ki
Offline

Napisano 12.07.2011 17:51

Witam. Chciałem zrobić nowe opisy klas

dodałem nową definicje:

#define MAX_WIELKOSC_OPISU 256

Usunąłem tablice "opisy_klas", a dodałem:

new const statystyki_klas[][] = {"Brak", 
    "130hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 100 pancerza", 
    "200hp bazowe | 135% biegu | 600 grawitacji | 100 pancerza", 
    "140hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 100 pancerza", 
    "130hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 150 pancerza", 
    "140hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 100 pancerza", 
    "130hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 75 pancerza", 
    "140hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 100 pancerza", 
    "110hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 100 pancerza", 
    "140hp bazowe | 130% biegu | 800 grawitacji | 75 pancerza", 
    "130hp bazowe | 115% biegu | 800 grawitacji | 150 pancerza", 
    "260hp bazowe | 125% biegu | 800 grawitacji | 120 pancerza", 
    "170hp bazowe | 135% biegu | 800 grawitacji | 110 pancerza", 
    "115hp bazowe | 115% biegu | 800 grawitacji | 90 pancerza", 
    "140hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 130 pancerza", 
    "200hp bazowe | 125% biegu | 800 grawitacji | 100 pancerza", 
    "125hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 130 pancerza", 
    "160hp bazowe | 115% biegu | 800 grawitacji | 60 pancerza", 
    "130hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 110 pancerza", 
    "125hp bazowe | 130% biegu | 800 grawitacji | 120 pancerza", 
    "170hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 130 pancerza", 
    "130hp bazowe | 115% biegu | 800 grawitacji | 120 pancerza", 
    "160hp bazowe | 130% biegu | 800 grawitacji | 130 pancerza", 
    "130hp bazowe | 130% biegu | 800 grawitacji | 130 pancerza", 
    "170hp bazowe | 130% biegu | 800 grawitacji | 130 pancerza", 
    "132hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 120 pancerza", 
    "140hp bazowe | 125% biegu | 800 grawitacji | 120 pancerza", 
    "125hp bazowe | 115% biegu | 800 grawitacji | 120 pancerza", 
    "130hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 120 pancerza", 
    "140hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 80 pancerza", 
    "150hp bazowe | 120% biegu | 500 grawitacji | 100 pancerza", 
    "180hp bazowe | 130% biegu | 500 grawitacji | 90 pancerza", 
    "120hp bazowe | 130% biegu | 800 grawitacji | 110 pancerza", 
    "170hp bazowe | 125% biegu | 800 grawitacji | 130 pancerza", 
    "170hp bazowe | 130% biegu | 800 grawitacji | 130 pancerza", 
    "150hp bazowe | 140% biegu | 800 grawitacji | 100 pancerza", 
    "110hp bazowe | 150% biegu | 800 grawitacji | 50 pancerza", 
    "120hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 95 pancerza" 
}; 

new const bronie_klas[][] = {"Brak", 
    "AWP | SCOUT | DEAGLE", 
    "DEAGLE", 
    "AK47 | M4A1", 
    "M249 | HEGRENADE | FLASHBANG | SMOKEGRENADE", 
    "UMP45", 
    "MP5", 
    "P90", 
    "AUG | HEGRENADE | FLASHBANG | SMOKEGRENADE", 
    "M3 | XM1014", 
    "FAMAS | M249 | HEGRENADE | FLASHBANG | SMOKEGRENADE", 
    "DEAGLE | HEGRENADE", 
    "TMP | FLASHBANG", 
    "M4A1 | USP", 
    "MP5 | ELITE", 
    "DEAGLE", 
    "AK47 | GLOCK18", 
    "XM1014", 
    "GALIL | DEAGLE", 
    "G3SG1", 
    "M4A1", 
    "SG552 | HEGRENADE", 
    "M4A1", 
    "P90", 
    "XM1014 | MP5", 
    "ELITE | DEAGLE", 
    "M4A1", 
    "M249 | DEAGLE", 
    "AK47 | TMP | MP5", 
    "M4A1", 
    "FAMAS", 
    "DEAGLE", 
    "P90 | DEAGLE", 
    "AWP | MP5 | P90", 
    "MP5 | HEGRENADE", 
    "DEAGLE", 
    "ELITE", 
    "GALIL" 
}; 

new const moce_klas[][] = {"Brak", 
    "1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z AWP", 
    "Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy)", 
    "Brak", 
    "Odporny na miny", 
    "Posiada 5 apteczek", 
    "Posiada 5 rakiet", 
    "Posiada 5 min", 
    "Posiada 3 dynamity", 
    "Brak", 
    "Za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok, dostaje 1 dynamit", 
    "Natychmiastowe zabicie z KNIFE i HEGRENADE, nie slychac jego krokow, slabo widoczny", 
    "Posiada Modul Odrzutowy oraz Spadochron", 
    "Odporny na wszystkie przedmioty (w tym rakiety, miny, dynamity)", 
    "Odporny na 2 pociski w kazdej rundzie", 
    "Jest slabo widoczny i posiada podwojny skok", 
    "Jego obrazenia sa zwiekszone o 10", 
    "1/4 szansy na upuszczenie broni przez przeciwnika", 
    "Podwojne obrazenia z DEAGLE", 
    "Za kazde zabojstwo dostaje 25hp", 
    "Posiada radar z wszystkimi zywymi na mapie", 
    "Posiada ubranie wroga, 1/5 szansy na natychmiastowe zabiecie z HE", 
    "1/4 szansy na odbicie pocisku w przeciwnika", 
    "Moze wskrzesic przyjaciela z druzyny", 
    "1/11 szansy na natychmiastowe zabicie z XM1014, moze wskrzesic przyjaciela", 
    "Posiada 1/2 szansy na odrodzenie po smierci", 
    "1/4 szansy na oslepienie wroga", 
    "Obrazenia z deagle sa zwiekszone o 15", 
    "Majac wlaczona latarke widzi niewidzialnych", 
    "Zdobywa o 10 wiecej doswiadczenia za zabicie", 
    "Brak", 
    "Potrojny skok, słabo widoczny", 
    "Posiada umiejetnosc wysysania zycia od zadanych obrazen", 
    "Wybucha po smierci", 
    "Posiada 1/2 szans na odrodzenie sie na respie wroga, natychmiastowe zabicie z HE", 
    "Podczas kucania ma radar i widzi wszystkich na mapie i ma podwojne obrazenia z DEAGLE", 
    "1/6 szansy na oslepienie z ELITE, zwiekszone obrazenia o 25% z TMP", 
    "Nie otrzymuje obrazen skierowanych w glowe" 
};  
W
public plugin_init()  
 dodałem 
Kod php:
register_menucmd(register_menuid("Klasa:"), 1023, "OpisKlasy");  
Kod php:
public OpisKlasy i OpisKlasy_Handle  
 wygląda tak:


Kod php:
public OpisKlasy(id) 
{ 
    new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle"); 
    for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++) 
        menu_additem(menu, nazwy_klas[i]); 
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); 
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); 
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); 
    menu_display(id, menu); 
     
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); 
} 

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item) 
{ 
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); 
     
    if(item == MENU_EXIT) 
    { 
        menu_destroy(menu); 
        return PLUGIN_CONTINUE; 
    } 
    new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU]; 
    format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yBronie: \w%s^n\yStatystyki: \w%s^n\yDodatkowe Umiejetnosci: \w%s^n%s", nazwy_klas[item+1], bronie_klas[item+1], statystyki_klas[item+1], moce_klas[item+1]); 
    show_menu(id, 1023, opis); 
     
    return PLUGIN_CONTINUE; 
}
]

Jednak na serwerze po wpisaniu "/klasy" wyskakuje tylko menu z wyborem klasy, jednak po wybraniu klasy nic dalej nie wyskakuje.

Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych