Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Serwer na chwilę się zawiesza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukasz0351

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.07.2011 12:46

Mam problem, otóż przy zmianie mapy na serwerze serwer na chwilę się zawiesza i z opóźnieniem gracze mogę wbijać. Moment w którym ma miejsce problem daje na screenie.
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/163/hl2011071212423545.png/]ImageShack
  • +
  • -
  • 0

#2 DZIAREK

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 12.07.2011 12:51

może być to spowodwane dziesiątkami błęduw
pokaż logi
i wycinek z konsoli
  • +
  • -
  • 0

#3 lukasz0351

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.07.2011 13:01

Konsola:
"NET Ports: server 27015, client 27005
Server IP address XXX
Connecting to XXX...
Connection accepted by XXX
* Haslo zaakceptowane
* Przywileje ustawione

BUILD 4617 SERVER (0 CRC)
Server # 2
Commencing connection retry to XXX
Connecting to XXX...
Connection accepted by XXX
* Haslo zaakceptowane
* Przywileje ustawione

BUILD 4617 SERVER (0 CRC)
Server # 2
Error: server failed to transmit file 'gfx/friends.tga'
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Hiszpi connected
Hiszpi is joining the Counter-Terrorist force
Scoring will not start until both teams have players
Time Remaining: 9:30
* Przywileje ustawione

BUILD 4617 SERVER (0 CRC)
Server # 3
Commencing connection retry to XXX
Connecting to XXX...
Connection accepted by XXX
* Haslo zaakceptowane
* Przywileje ustawione
BUILD 4617 SERVER (0 CRC)
Server # 3
Error: server failed to transmit file 'gfx/friends.tga'
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Hiszpi connected
Hiszpi is joining the Counter-Terrorist force"

logi:
L 07/12/2011 - 13:54:30: Started map "de_aztec" (CRC "621664725")
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_freezetime" = "3"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Log file started (file "logs/L0712076.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.6/Stdio/4617")
L 07/12/2011 - 13:54:30: Loading map "de_aztec"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvars start
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "_tutor_bomb_viewable_check_interval" = "0.5"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "_tutor_debug_level" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "_tutor_examine_time" = "0.5"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "_tutor_hint_interval_time" = "10.0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "_tutor_look_angle" = "10"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "_tutor_look_distance" = "200"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "_tutor_message_character_display_time_coefficient" = "0.07"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "_tutor_message_minimum_display_time" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "_tutor_message_repeats" = "5"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "_tutor_view_distance" = "1000"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "aesp_version" = "1.3"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "allow_spectators" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "amx_client_languages" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "amx_language" = "pl"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "amx_nextmap" = "de_aztec"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "amx_ptb_version" = "1.8b3"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "amx_timeleft" = "09:23"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "amxbans_ssversion" = "0.4"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "amxbans_version" = "Gm 1.5.1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "amxmodx_version" = "1.8.2-dev"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "coop" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "Deags_Map_Manage" = "3.23"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "deathmatch" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "decalfrequency" = "60"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "dp_version" = "0.4.8"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "edgefriction" = "2"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "hostage_debug" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "hostage_stop" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "humans_join_team" = "any"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "map_spawns" = "T(16) CT(16)"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "max_queries_sec" = "3.0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "max_queries_sec_global" = "30"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "max_queries_window" = "60"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "metamod_version" = "1.19p32"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_allowmonsters" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_autokick" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_autoteambalance" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_buytime" = "0.45"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_c4timer" = "35"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_chattime" = "5"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_consistency" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_fadetoblack" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_flashlight" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_footsteps" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_forcecamera" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_forcechasecam" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_fragsleft" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_freezetime" = "5.5"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_friendlyfire" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_ghostfrequency" = "0.1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_hostagepenalty" = "13"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_kickpercent" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_limitteams" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_logdetail" = "3"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_logfile" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_logmessages" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_mapvoteratio" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_maxrounds" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_mirrordamage" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_playerid" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_roundtime" = "2"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_startmoney" = "800"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_timeleft" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_timelimit" = "25"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_tkpunish" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_windifference" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_winlimit" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "pausable" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "pbk_version" = "1.5.243"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "Reason kicker by Mlody" = "4.0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "reconnect_features" = "0.2.4 BETA"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "redirect_version" = "1.0.3.2"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "screen_version" = "1.9.5"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_accelerate" = "5"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_aim" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_airaccelerate" = "10"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_airmove" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_allowupload" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_alltalk" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_bounce" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_cheats" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_clienttrace" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_clipmode" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_contact" = "http://cs-uwb.pl"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_friction" = "4"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_gravity" = "800"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_logblocks" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_maxrate" = "25000"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_maxspeed" = "320"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_minrate" = "2500"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_password" = ""
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_proxies" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_region" = "3"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_restart" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_restartround" = "0"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_stepsize" = "18"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_stopspeed" = "75"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_uploadmax" = "0.5"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_voiceenable" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_wateraccelerate" = "10"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_waterfriction" = "1"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "wup_author" = "ReymonARG"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "wup_version" = "5.6 Beta"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvars end
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "sv_maxspeed" = "900"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Started map "de_aztec" (CRC "621664725")
L 07/12/2011 - 13:54:30: Server cvar "mp_freezetime" = "3"
L 07/12/2011 - 13:54:30: Log file closed
  • +
  • -
  • 0

#4 DZIAREK

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 12.07.2011 13:09

pokaż plugins.ini
może jest za dużo syfu i server zanim all załaduje to troche mija :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Szymon035

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:570
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Katowice / Żory
Offline

Napisano 12.07.2011 13:37

Dokładnie może to być spowodowane zbyt dużą liczbą pluginów i podczas uruchamiania serwer może być za słaby i nie potrafi ich tak szybko uruchomić.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#6 lukasz0351

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.07.2011 15:05

Host shooters więc nie powiedziałbym, że słaby; )
plugins.ini
; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
amxbans_core.amxx debug
amxbans_main.amxx
;admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;adminlogs.amxx ; ?
;logi_adminow.amxx ; log komend adminow
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
;amxbans.amxx ; Bany AMXBANS

; Basic
commandlogger.amxx ; log komend
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
reasonkicker.amxx ; Powody kickow
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

// BF2+TP PLUGINY
;M_Antirusher.amxx ; antyrusher
admin_spec_esp.amxx ; admin esp
c4timer.amxx ; odliczanie do wybuchu C4
ptb.amxx ; wyrownywanie teamow
ad_manager.amxx ; reklamy na serwerze
;server_messages.amxx ; Reklamy
amx_ip.amxx ; Pokazuje ip gracza
Voices_Management.amxx ; Dawanie mute graczom, zarzadzanie glosem
;mute.amxx ; Mute say. // Blokada czata.
hpk_pl.amxx ; PING
pbk.amxx ; AFK + SPECT KICK
afkbombtransfer.amxx ; wyrzuca c4 od ludzi afk
amx_ban_snapshot.amxx ; screeny
interp.amxx ; wymuszanie interpa,rate.
;hud_centerid.amxx ; hud do bf2
deagsmapmanager.amxx ; menedzer map 2
;bf2x.amxx ; BF2 RANK MOD
;bf2reset.amxx ; BF2 RANK MOD + RESET
iplog.amxx ; logowanie ip,name,sid graczy
Map_Spawns_Editor.amxx ; spawny
;swear_filter.amxx ; nie klnij
adminsay.amxx ; odpowiada na /admin | /admins
;nozowka.amxx debug ; Rozgrzewka na kosy
;bad_camper.amxx ; antykamp !
xredirect.amxx debug ; redirect
;descriptive_fire_in_the_hole.amxx ; granaty
dontsayips.amxx ; zakaz reklamy.
;tekstury.amxx ; menu z teksturami
;realnadedrops.amxx ; granatki
teamflash.amxx ; flesz
asysta.amxx ; kasa za asyste
invisible_spectator.amxx ; spect
;weaponphys.amxx ; Bronie jak na RM
;realshoot.amxx ; strzal i odlatuje
;permanent_message.amxx ; stale zasady.
;przepros.amxx ; przepraszam
reconnect_features.amxx ; anty reconnect
//
amx_banconfig.amxx
;ultimate_sounds_PL.amxx
;amx_parachute.amxx
;ruletka.amxx
;polski_cs.amxx
;day&night.amxx
;ghw_red_bull.amxx
;grenade_sack-0.4.1.amxx
;breakable_doors.amxx
;bulletdamage.amxx
spec_banner_ads.amxx
  • +
  • -
  • 0

#7 wuda

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:88
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 12.07.2011 15:12

Map_Spawns_Editor.amxx ; spawny
deagsmapmanager.amxx ; menedzer map 2
iplog.amxx ; logowanie ip,name,sid graczy
adminsay.amxx ; odpowiada na /admin | /admins
xredirect.amxx debug ; redirect
teamflash.amxx ; flesz
asysta.amxx ; kasa za asyste
reconnect_features.amxx ; anty reconnect


Na co Ci to?
Aleś gówien powlepiał :zle:
  • +
  • -
  • 0

#8 lukasz0351

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.07.2011 15:24

Jest przydatne i moim zdaniem to na pewno nie przez to.
  • +
  • -
  • 0

#9 DZIAREK

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 12.07.2011 18:53

zrób tak wyłącz wszystkie niestandardowe plugi
włącz góra 20
i zobaczysz że pomogło
wtedy wyselekcjonuj te co są ci najpotrzebniejsze i zostaw :)

Użytkownik DZIAREK edytował ten post 12.07.2011 18:53

  • +
  • -
  • 0

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 12.07.2011 23:23

czy któryś z pluginów:
- korzysta z bazy danych
- odczytuje duży, tekstowy plik konfiguracyjny (nie chodzi o .cfg z cvarami)
- używa modułu sockets
?
  • +
  • -
  • 0

#11 DZIAREK

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 12.07.2011 23:53

REX najbardziej uchwyciłes co miałem na myśli
widzisz lukasz0351 jezeli masz duzo takich pluginuw to takiemu serverowi ciężko tym bardziej jak jeszce dużo osub na nim gra :)
  • +
  • -
  • 0

#12 lukasz0351

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 13.07.2011 10:19

czy któryś z pluginów:
- korzysta z bazy danych
- odczytuje duży, tekstowy plik konfiguracyjny (nie chodzi o .cfg z cvarami)
- używa modułu sockets
?


1. Tak amxbans
2. największy to 5kb
3. nie, nie używa
  • +
  • -
  • 0

#13 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.07.2011 12:33

To przyjrzyj się amxbansowi i temu pluginowi od pliku. Wszystkie operacjew plugin_init, plugin_cfg, plugin_precache, plugin_natives są wykonywane zanim do gry mogą dołączać gracze, jeśli coś trwa za długo to efekt masz jak na screenie. Zapytania do bazy danych wykonane za pomocą ThreadQuery nie blokują serwera, te z SQL_Execute() owszem.
  • +
  • -
  • 0

#14 DZIAREK

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 13.07.2011 12:56

a spróbuj wyłączyc te amxbans i zobacz czy zadziała
może amxbans stoi na kijowym hostingu i dlatego ;)
  • +
  • -
  • 0

#15 lukasz0351

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.07.2011 13:29

amxbans stoi na unixstorm.org klasa biznes. Mam 3 inne serwery i tam jest ok.
  • +
  • -
  • 0

#16 DZIAREK

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 14.07.2011 13:48

ale czy tam jest tyle samo pluginów ?
czy raczej chyba mniej :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych