Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Szybsze bieganie na shifcie
#1
Napisano 12.07.2011 11:58
Chcialbym aby wskaznij tej energi biegu byl na hud.TAki kreskowany |||||||| cos jak w crysis2. Czy podejmie sie ktos napisanu takeigo czegos?
#2
Napisano 12.07.2011 14:52
#3
Napisano 12.07.2011 20:01
#4
Gość_deLL_*
Napisano 12.07.2011 20:57
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "Shift Speed"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward( FM_CmdStart, "FMCmdStart" );
}
public FMCmdStart( id, uc_handle, randseed )
{
new Float:fmove, Float:smove;
get_uc(uc_handle, UC_ForwardMove, fmove);
get_uc(uc_handle, UC_SideMove, smove );
new Float:maxspeed;
pev(id, pev_maxspeed, maxspeed);
new Float:walkspeed = (maxspeed * 0.52);
fmove = floatabs( fmove );
smove = floatabs( smove );
if(fmove <= walkspeed && smove <= walkspeed && !(fmove == 0.0 && smove == 0.0))
{
fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id)+fm_get_user_maxspeed(id)*0.2)
}
}
Powinno być szybciej o 20%
Dodano 12 lipiec 2011 - 22:53:
Hmm.. Sprawdziłem, działa trochę dziwnie.
Jak się raz naciśnie SHIFT to idzie szybciej a jak się zmieni broń to powraca do normalności


#5
Napisano 12.07.2011 23:52

Użytkownik DarkGL edytował ten post 12.07.2011 23:53
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
#6
Napisano 13.07.2011 07:57

#7
Napisano 13.07.2011 09:58
#8
Napisano 13.07.2011 11:01
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
#9
Napisano 13.07.2011 11:54
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define VERSION "0.1"
#define LEET 1337
//#define DEBUG 1
const g_iProg = (0xFF);
const g_iWeaps = (0x1E);
const g_iMaxSpeed = (0x2EE);
const g_iMaxCzas = (0xA);
new g_iMaxPlayers;
new Float:g_fTempMaxSpeed[0x21];
new Float:g_fSprintLeft[0x21];
new const Float:g_fWeaponsSpeed[g_iWeaps + 1]={ //THX 4 DARKGL ZA TABLICE
000.0,
250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0,
250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,
250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,
250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,
230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,
250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0
};
public plugin_init() {
register_plugin("Szybki bieg", VERSION, "diablix")
g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart", 0);
register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1");
set_task(0.4, "taskPrintAmmount", _, _, _, "b");
}
public plugin_cfg() set_cvar_num("sv_maxspeed", g_iMaxSpeed);
public eventCurWeapon(id){
if(g_fTempMaxSpeed[id] >= float(g_iProg)){
set_pev(id, pev_maxspeed, g_fTempMaxSpeed[id]);
client_cmd(id, "cl_forwardspeed ^"%d^"", floatround(g_fTempMaxSpeed[id]));
#if defined DEBUG
client_print(id, 3, "%.1f", g_fTempMaxSpeed[id]);
#endif
}
else{
set_pev(id, pev_maxspeed, g_fWeaponsSpeed[get_user_weapon(id)]);
#if defined DEBUG
client_print(id, 3, "%.1f", g_fWeaponsSpeed[get_user_weapon(id)]);
#endif
}
}
public fwCmdStart(id, iHandle, iSeed){
if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
new Float:fmove, Float:smove;
get_uc(iHandle, UC_ForwardMove, fmove);
get_uc(iHandle, UC_SideMove, smove);
new Float:maxspeed;
pev(id, pev_maxspeed, maxspeed);
new Float:walkspeed = (maxspeed * 0.52);
fmove = floatabs(fmove);
smove = floatabs(smove);
if(fmove <= walkspeed && smove <= walkspeed && !(fmove == 0.0 && smove == 0.0)){
if(g_fSprintLeft[id] >= 0.5){
if(task_exists(id + LEET)) remove_task(id + LEET);
g_fTempMaxSpeed[id] = g_fTempMaxSpeed[id] < 400.0 ? 400.0 : g_fTempMaxSpeed[id];
g_fTempMaxSpeed[id] = g_fTempMaxSpeed[id] < float(g_iMaxSpeed) ? g_fTempMaxSpeed[id] + 10.0 : g_fTempMaxSpeed[id];
set_pev(id, pev_maxspeed, g_fTempMaxSpeed[id]);
client_cmd(id, "cl_forwardspeed ^"%d^"", floatround(g_fTempMaxSpeed[id]));
engclient_cmd(id, "weapon_knife");
g_fSprintLeft[id] -= 0.05;
for(new i = 0 ; i < 0x10 ; i++){
new bitButtons = get_uc(iHandle, UC_Buttons);
new bitOldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
if(!(((1<<3)|(1<<4)|(1<<12)) & (1<<i))){
if((bitButtons & (1<<i))){
if((1<<2) & (1<<i))
set_pev(id, pev_oldbuttons, bitOldbuttons | (1<<i));
else
set_uc(iHandle, UC_Buttons, bitButtons & (~(1<<i)));
return FMRES_SUPERCEDE;
}
}
}
}
else{
g_fTempMaxSpeed[id] = 0.0;
eventCurWeapon(id);
client_print(id, print_center, "Odpocznij chwile!");
}
return FMRES_IGNORED;
}
else{
if(!task_exists(id + LEET)) set_task(1.0, "taskRecoverSprint", id + LEET);
g_fTempMaxSpeed[id] = 0.0;
eventCurWeapon(id);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public taskRecoverSprint(task_id){
new id = task_id - LEET;
g_fSprintLeft[id]++;
if(floatround(g_fSprintLeft[id]) < g_iMaxCzas || floatround(g_fSprintLeft[id]) > g_iMaxCzas){
if(floatround(g_fSprintLeft[id]) < g_iMaxCzas) set_task(1.0, "taskRecoverSprint", id + LEET);
if(floatround(g_fSprintLeft[id]) > g_iMaxCzas) g_fSprintLeft[id] = float(g_iMaxCzas);
}
}
public taskPrintAmmount(){
static id; //statyczna
for(id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++){
if(is_user_alive(id)){
new iSprint = floatround(g_fSprintLeft[id]);
new sSprint[g_iMaxCzas];
while(iSprint >= 1){
iSprint--;
add(sSprint, sizeof sSprint - 1, "*");
}
iSprint = floatround(g_fSprintLeft[id]);
set_hudmessage(iSprint ? 0x64 : 0xFF, iSprint ? 0x48 : 0x0, iSprint ? 0xC : 0x0, 0.01, 0.77, 0, 0.000001, 0.405, 0.000001, 0.000001, -1);
show_hudmessage(id, "SPRINT : [%s]", sSprint);
}
}
}
#10
Napisano 13.07.2011 12:10
Użytkownik newax edytował ten post 13.07.2011 12:18
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych