Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szybsze bieganie na shifcie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 12.07.2011 11:58

A wiec czy napisal by mi ktos plugin gdzieki ktoremu po wcisnieciu shifta zamiast chodzic gracz biegal by szybciej od normalnego o 10-20%. Do tego aby bylo to np przez 10 sec a potem regeneracja 10 sec i dalej moze. Cos jak w call of duty Dotego aby znikl model broni i nie mozna bylo by strzelac
Chcialbym aby wskaznij tej energi biegu byl na hud.TAki kreskowany |||||||| cos jak w crysis2. Czy podejmie sie ktos napisanu takeigo czegos?
  • +
  • -
  • 0

#2 BaQStiC

    Supra Team

  • Power User

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:628
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Ck / Wroc
Offline

Napisano 12.07.2011 14:52

O ile sie nie myle byl juz poruszany ten temat i ktos z naszych skrypterow kombinuje ;]
  • +
  • -
  • 0

#3 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 12.07.2011 20:01

Bo wiem ze jest zrobiony plugin ze afka trzesie jak oddechu nie wstrzyma. A co do tego to nie wiem szukalem na forum ale nic nie znalazlem jak masz linka to podaj do tego tematu
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 12.07.2011 20:57

Wypróbuj to:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Shift Speed"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward( FM_CmdStart, "FMCmdStart" );
}

public FMCmdStart( id, uc_handle, randseed )
{
new Float:fmove, Float:smove;
get_uc(uc_handle, UC_ForwardMove, fmove);
get_uc(uc_handle, UC_SideMove, smove );

new Float:maxspeed;
pev(id, pev_maxspeed, maxspeed);
new Float:walkspeed = (maxspeed * 0.52);
fmove = floatabs( fmove );
smove = floatabs( smove );

if(fmove <= walkspeed && smove <= walkspeed && !(fmove == 0.0 && smove == 0.0))
{
fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id)+fm_get_user_maxspeed(id)*0.2)
}
}


Powinno być szybciej o 20%

Dodano 12 lipiec 2011 - 22:53:
Hmm.. Sprawdziłem, działa trochę dziwnie.

Jak się raz naciśnie SHIFT to idzie szybciej a jak się zmieni broń to powraca do normalności :> Może ktoś inny wpadnie jak to można zrobić :P

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.07.2011 23:52

BaQStiC już nie kombinuje zrobiłem to ;)

Użytkownik DarkGL edytował ten post 12.07.2011 23:53

  • +
  • -
  • 0

#6 BaQStiC

    Supra Team

  • Power User

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:628
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Ck / Wroc
Offline

Napisano 13.07.2011 07:57

O tym wlasnie mowilem. Wiedzialem ze gdzies widzialem... :)
  • +
  • -
  • 1

#7 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 13.07.2011 09:58

Ok to trzeba bedize jakos pomyslec z tego co dales na poczatku dobra dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.07.2011 11:01

spokojnie udostepnie to w najblizszym czasie
  • +
  • -
  • 1

#9 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.07.2011 11:54

Póki dark nie publikuje trzymajcie to

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define VERSION "0.1"
#define LEET 1337
//#define DEBUG 1

const g_iProg = (0xFF);
const g_iWeaps = (0x1E);
const g_iMaxSpeed = (0x2EE);
const g_iMaxCzas = (0xA);

new g_iMaxPlayers;

new Float:g_fTempMaxSpeed[0x21];
new Float:g_fSprintLeft[0x21];

new const Float:g_fWeaponsSpeed[g_iWeaps + 1]={ //THX 4 DARKGL ZA TABLICE ;)
000.0,
250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0,
250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,
250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,
250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,
230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,
250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0
};

public plugin_init() {
register_plugin("Szybki bieg", VERSION, "diablix")

g_iMaxPlayers = get_maxplayers();

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart", 0);
register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1");

set_task(0.4, "taskPrintAmmount", _, _, _, "b");
}

public plugin_cfg() set_cvar_num("sv_maxspeed", g_iMaxSpeed);

public eventCurWeapon(id){
if(g_fTempMaxSpeed[id] >= float(g_iProg)){
set_pev(id, pev_maxspeed, g_fTempMaxSpeed[id]);
client_cmd(id, "cl_forwardspeed ^"%d^"", floatround(g_fTempMaxSpeed[id]));

#if defined DEBUG
client_print(id, 3, "%.1f", g_fTempMaxSpeed[id]);
#endif
}
else{
set_pev(id, pev_maxspeed, g_fWeaponsSpeed[get_user_weapon(id)]);

#if defined DEBUG
client_print(id, 3, "%.1f", g_fWeaponsSpeed[get_user_weapon(id)]);
#endif
}
}

public fwCmdStart(id, iHandle, iSeed){
if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;

new Float:fmove, Float:smove;
get_uc(iHandle, UC_ForwardMove, fmove);
get_uc(iHandle, UC_SideMove, smove);

new Float:maxspeed;
pev(id, pev_maxspeed, maxspeed);
new Float:walkspeed = (maxspeed * 0.52);
fmove = floatabs(fmove);
smove = floatabs(smove);

if(fmove <= walkspeed && smove <= walkspeed && !(fmove == 0.0 && smove == 0.0)){
if(g_fSprintLeft[id] >= 0.5){
if(task_exists(id + LEET)) remove_task(id + LEET);
g_fTempMaxSpeed[id] = g_fTempMaxSpeed[id] < 400.0 ? 400.0 : g_fTempMaxSpeed[id];
g_fTempMaxSpeed[id] = g_fTempMaxSpeed[id] < float(g_iMaxSpeed) ? g_fTempMaxSpeed[id] + 10.0 : g_fTempMaxSpeed[id];
set_pev(id, pev_maxspeed, g_fTempMaxSpeed[id]);
client_cmd(id, "cl_forwardspeed ^"%d^"", floatround(g_fTempMaxSpeed[id]));
engclient_cmd(id, "weapon_knife");

g_fSprintLeft[id] -= 0.05;

for(new i = 0 ; i < 0x10 ; i++){
new bitButtons = get_uc(iHandle, UC_Buttons);
new bitOldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
if(!(((1<<3)|(1<<4)|(1<<12)) & (1<<i))){
if((bitButtons & (1<<i))){
if((1<<2) & (1<<i))
set_pev(id, pev_oldbuttons, bitOldbuttons | (1<<i));

else
set_uc(iHandle, UC_Buttons, bitButtons & (~(1<<i)));

return FMRES_SUPERCEDE;
}
}
}
}
else{
g_fTempMaxSpeed[id] = 0.0;
eventCurWeapon(id);
client_print(id, print_center, "Odpocznij chwile!");
}
return FMRES_IGNORED;
}
else{
if(!task_exists(id + LEET)) set_task(1.0, "taskRecoverSprint", id + LEET);
g_fTempMaxSpeed[id] = 0.0;
eventCurWeapon(id);
}
return FMRES_IGNORED;
}

public taskRecoverSprint(task_id){
new id = task_id - LEET;

g_fSprintLeft[id]++;

if(floatround(g_fSprintLeft[id]) < g_iMaxCzas || floatround(g_fSprintLeft[id]) > g_iMaxCzas){
if(floatround(g_fSprintLeft[id]) < g_iMaxCzas) set_task(1.0, "taskRecoverSprint", id + LEET);
if(floatround(g_fSprintLeft[id]) > g_iMaxCzas) g_fSprintLeft[id] = float(g_iMaxCzas);
}
}

public taskPrintAmmount(){
static id; //statyczna
for(id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++){
if(is_user_alive(id)){
new iSprint = floatround(g_fSprintLeft[id]);
new sSprint[g_iMaxCzas];

while(iSprint >= 1){
iSprint--;
add(sSprint, sizeof sSprint - 1, "*");
}
iSprint = floatround(g_fSprintLeft[id]);
set_hudmessage(iSprint ? 0x64 : 0xFF, iSprint ? 0x48 : 0x0, iSprint ? 0xC : 0x0, 0.01, 0.77, 0, 0.000001, 0.405, 0.000001, 0.000001, -1);
show_hudmessage(id, "SPRINT : [%s]", sSprint);
}
}
}

  • +
  • -
  • 3

#10 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 13.07.2011 12:10

o dzięki naprawdę bardzo fajne o to mi chodzilo tylko czy dalo by sie zrobic aby czas biegu mogl by byc ustawiany na cvar? A i jak bys mogl poprawic to przy tych * 2-3 to chyba jako jedna jest bo znika bardzo szybko.

Użytkownik newax edytował ten post 13.07.2011 12:18

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych